صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - 2021 October 10
کد خبر: ۱۰۵۰۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

اخبار جدید درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان

نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس گفت: مجلس و دولت باید نسبت به پرداخت حقوق معلمان حق التدریس و پاداش پایان خدمت معلمان، رتبه بندی این قشر زحمتکش و همسان سازی حقوق بازنشستگان اقشار مختلف تصمیم جدی بگیرند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ قدرت الله حمزه شلمزاری نماینده مردم اردل و فارسان صبح امروز (یکشنبه، 18 مهرماه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه همه نمایندگان نسبت به مناطق محروم مسئول بوده و توجه ویژه به مناطق محروم و اهتمام به طبقات کم درآمد و ضعیف را فراموش نکنند، اظهار داشت: مسئولان نباید میان نقاط مختلف کشور تمایز قائل شوند و همه را باید یکسان بدانند.

 

وی با بیان اینکه شهرهای بزرگ و یا پایتخت اولویتی بر دیگر مناطق ندارند، افزود: قطعا نیازها و مسائل نقاط محروم و مستضعف بیشتر از سایر نقاط کشور است و باید در اولویت قرار گیرد.

 

حمزه شلمزاری همچنین خطاب به رئیس جمهور و رئیس مجلس گفت: تبعیض و بی عدالتی در کشور نسبت به استان ها و در استان ها نسبت به شهرستان ها خصوصا روستاها، باعث فقر، محرومیت، بیکاری و مهاجرت مردم مناطق محروم به مرکز استان ها، استان های همجوار و کشورهای منطقه شده است؛ مردم مناطق محروم از کمبودها زجر می کشند.

 

این عضو مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه زلزله 5.7 ریشتری هفته گذشته خسارات سنگینی به تأسیسات و منازل مسکونی مردم شریف شهرستان کوهرنگ وارد کرده است، اظهار داشت: با توجه به سردسیر بودن منطقه و گستردگی شهرستان و تعداد روستاهای خسارت دیده می طلبد که رئیس جمهور به صورت جهادی دستور کمک و بازسازی خانه های آسیب دیده را صادر کند.

 

وی ادامه داد: مجلس و دولت باید نسبت به پرداخت حقوق معلمان حق التدریس و پاداش پایان خدمت معلمان، رتبه بندی این قشر زحمتکش و همسان سازی حقوق بازنشستگان اقشار مختلف تصمیم جدی بگیرند.

 

این نماینده مجلس در ادامه نطق خود به مشکلات حوزه انتخابیه از عدم امکانات درست زیر ساختی از جمله اینترنت و مشکلات راه و جاده‌ای انتقاد کرد./فارس

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
م
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
خیلی زحمت کشیدی نماینده جان. چون توگفتی هم الان پاداش را میدن. حرف معاون اول و دیگر نماینده ها و سرپرست بی عرضه آموزش پرورش را میرکاظمی پشم هم حساب نکرد. برید جمع کنید که دیگه اعتباری دربین مردم ندارید.
بازنشسته
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
این پاداش بازنشسته هاکه خبری نیست کی میخان واریز کنن ،مهر هم داره تموم میشه ،