صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۳:۵۳
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - 2021 October 13
کد خبر: ۱۰۵۳۱۶
دیدار پرسپولیس و الهلال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱؛

ساعت و زمان دیدار پرسپولیس و الهلال+ وضعیت تماشاگران

در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمان آسیا تیم پرسپولیس به مصاف الهلال عربستان می رود در ادامه جزئیات این دیدار از جمله ساعت و زمان دقیق دیدار پرسپولیس و الهلال را بخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر؛ با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، دیدار پرسپولیس و الهلال عربستان، در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2021 با میزبانی عربستان در 24 مهر ماه 1400برگزاری می شود را در ادامه  این خبر جزئیات کامل این دیدار از ساعت و زمان دیدار تا وضعیت تماشاگران را بخوانید.

 

 

ساعت و زمان دیدار پرسپولیس و الهلال در 24 مهر 1400

تیم پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان می‌رود.


پرسپولیس در مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الهلال برود. این بازی که قرار است به میزبانی عربستانی‌ها و در ریاض برگزار شود روز شنبه ۲۴ مهر و از ساعت ۲۱.۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود.

 

 پرسپولیسی‌ها در شرایطی به دیدار رقیب قدرتمندشان می‌روند که عربستانی‌ها پیش از این موفق شده اند در رایزنی با کنفدراسیون فوتبال آسیا، میزبانی متمرکز این مرحله از رقابت‌ها تا فینال را به دست بیاورند. یعنی اگر پرسپولیس از سد الهلال عبور کند باز هم باید در عربستان برای انجام دیدار نیمه نهایی به میدان برود. شاگردان گل محمدی در صورت رسیدن به فینال آسیا هم یکبار دیگر باید به عربستان بروند و بازی کنند.

 

تعداد تماشاگران دیدار پرسپولیس با الهلال مشخص شد

تعداد حضور تماشاگران در دیدار پرسپولیس با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.

 

باشگاه های الهلال و النصر عربستان به دنبال برگزاری بازی های خود در ریاض در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ مقابل پرسپولیس و الوحده امارات با ظرفیت ۱۰۰ درصد تماشاگران بودند.

 

اما کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور ۱۰۰ درصدی تماشاگران در ورزشگاه ها مخالفت کرد و نشریه «الریاضیه» عربستان خبر داد تماشاگران دیدار های الهلال و النصر مقابل پرسپولیس و الوحده افزایش نمی یابد و طبق اعلام گذشته با حضور ۶۰ درصدی تماشاگران برگزار می شوند.

 

دیدار پرسپولیس با الهلال شنبه آینده در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض برگزار می شود. دیدار النصر هم در همان روز مقابل الوحده در ورزشگاه مرسول پارک برگزار می شود.

 

برنامه بازی های یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

۸ تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حریفان خود را شناختند.

 

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به صورت آنلاین برگزار شد و ۸ تیم راه یافته به این مرحله از رقابت‌ها حریفان خود را شناختند و بر همین اساس پرسپولیس تنها نماینده ایران در این مرحله باید به دیدار الهلال برود.

 

مراحل یک چهارم و نیمه نهایی در منطقه غرب به صورت متمرکز در عربستان و دیدار تیم‌های شرق قاره در کره‌جنوبی برگزار خواهد شد. فینال مسابقات در عربستان برگزار می‌شود.

 

مراسم قرعه‌کشی با سخنان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا آغاز شد. ویندزور جان درباره برنامه ریزی لیگ قهرمانان و اثری که همه‌گیری کرونا در دو سال اخیر روی آن گذاشت صحبت کرد.

 

بر اساس این قرعه کشی ۸ تیم شرق و غرب آسیا حریفان خود را شناختند که این دیدارها به شرح زیر است:

الوحده امارات – النصر عربستان

پرسپولیس ایران – الهلال عربستان

چونبوک موتورز کره‌جنوبی – اولسان هیوندای کره‌جنوبی

پوهانگ استیلرز – ناگویا گرامپوس ژاپن

بازی‌های این مرحله تا فینال در جده برگزار میشود. ضمن اینکه دیدارهای مرحله ۱/۴ نهایی لیگ قهرمانان ۲۵ تا ۲۷ ام مهرماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: