صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۴۱ - ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - 2021 October 19
کد خبر: ۱۰۶۰۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
اعتبار 45 هزار میلیارد تومانی رتبه بندی فرهنگیان

عضو کمیسیون آموزش: احتمال تغییر زمان اجرای رتبه بندی معلمان وجود دارد

حسین امامی راد گفت: رتبه بندی معلمان با 45 هزار میلیارد تومان اعتبار اجرایی می شود اما ممکن است زمان اجرا تغییر کند.

به گزارش راهبرد معاصر عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از اجرای رتبه بندی معلمان در آینده نزدیک و با اعتبار 45 هزار میلیارد تومانی خبر داد. حسین امامی راد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تصویب اولویت بررسی رتبه بندی معلمان در مجلس اظهار داشت: این اولویت 168 رأی آورد؛ لایحه رتبه بندی معلمان در اواخر دولت سابق به مجلس آمد و بررسی آن در کمیسیون آموزش صورت گرفت.

 

 

عضو کمیسیون آموزش مجلس اظهار داشت: آقای نوبخت رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه در تماس تصویری با رئیس و اعضای کمیسیون آموزش مجلس به صراحت از پرداخت و تخصیص بودجه 61 هزار میلیارد تومانی اجرای رتبه بندی معلمان خبر داد اما بعد از گذشت حدود 20 روز عکس حرف خود عمل کرد و گفت دولت حسن روحانی برای این کار بودجه‌ای ندارد، این در حالی است که رتبه بندی معلمان حدود 10 سال است که در مجلس خاک می‌خورد.

امامی راد گفت: مجلس یازدهم رتبه بندی معلمان را به جای خوبی رسانده و تقریبا نهایی شده است اما هدف این بود که رسیدگی به این لایحه در دولت سابق تمام شود و دولت فعلی آن را اجرا کند.

وی افزود: نظر کمیسیون آموزش مجلس آن است که بین 45 تا 50 هزار میلیارد تومان برای اجرای رتبه بندی اعتبار نیاز است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس اظهار داشت: هدف مجلس یازدهم و دولت سیزدهم اجرای رتبه بندی معلمان است تا جامعه فرهنگیان طعم شیرین آن را بچشند.

امامی راد افزود: 45 تا 50 هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان با توجه به شرایط بودجه سال جاری که 400 هزار میلیارد تومان کسری بودجه دارد، زیاد است و ممکن است که رقم اجرای این موضوع کمتر شده و یا مدت زمان اجرای آن در سال جاری محدودتر شود. این در حالی است که کشور درگیر چالش‌های زیادی تا پایان سال جاری است./فارس

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
همیشه قدر دان زحمات معلمین هستیم ولی آیا یک کارگری که برای آبادانی کشور از جان و جسم چیزی کم نگذاشته باید در نظر نگرفت شما معلمین گرامی که به داشتن مدرک تحصیلی اعتقاد دارید پس بقیه چی شما که در نصف روز کار میکنید تعطیلی بسیار دارید و ۳مته حقوق بی تلاش میگیرید خیلی بی انصاف هستید که باز از حقوق گلایه دارید بعضی از معلمین هم که هم بازار کار آزاد را اشغال کرده اند هم حقوق بگیر دولت هستند لااقل شغل دوم خود را در اختیار جوانان بیکار جامعه قرار بدید
هرمز
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
خداییش این طرح رو نمیخوایم . جایگاه ما رو بزنید خدمتکار شرکت نفت اما همون حقوق و مزایای خدمتکار یا یک کارگر ساده بیسواد در شرکت نفت رو بهمون بدید. رتبه بندیتون هم تو حلق همه ی معلمها .
معلم عزیز قصد بی احترامی ندارم اما اگه عرضه داشتیم امسال تدریس رو تحریم میکردیم تا حقمون رو بدن. مثل کارگران شرکت نفت اعتراض میکنن کار نمیکنن براحتی چند میلیون ب حقوق نجومیشون اضافه میشه یه دسر چندین میلیونی هم ب اسم پاداش هر ماه بهشون میدن. دروغ میگم خودتون تحقیق کنید.
منم هستم معلم
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
دزدی کمتر کنن کشور مشکل نداره چرا از دزدی در مجلس حرف نمی زنید نکنه خودتون باهاشونید