صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - 2021 October 25
کد خبر: ۱۰۶۷۵۹
تعداد نظرات: ۵ نظر

ماجرای مرگ ریحانه پارسا در ترکیه چیست؟ + عکس و واکنش مهدی کوشکی

شنیده‌ها حاکی از آن است صبح امروز ریحانه پارسا در ترکیه به قتل رسیده است. همزمان برخی از اخبار از خودکشی ریحانه پارسا یا اوردوز او خبر می‌دهد!

به گزارش راهبرد معاصر، شنیده‌ها حاکی از آن است صبح امروز ریحانه پارسا در ترکیه به قتل رسید. همزمان برخی از اخبار از خودکشی ریحانه پارسا یا اوردوز او خبر می‌دهد.

نام این بازیگر پر حاشیه و خبر مرگ او در فضای مجازی و به خصوص در کلاب هاوس همه را به تب و تاب انداخته است.

ریحانه پارسا در آخرین استوری اینستاگرامی خود لیست کار‌هایی را که باید پیش از مرگ انجام دهد را منتشر کرد. این استوری تعجب بسیاری از مخاطبان را در پی داشت و این در حالی است که به گفته دوستان و کاربرانش در کلاب هاوس او دیشب لایوی نامفهوم در اینستاگرام گذاشته است و در حالی که قرص سفید رنگی را با مشروبات الکلی می‌خورد، حرف‌های نامفهوم تری نیز می‌زند. تمام این اخبار حدس‌های مخاطبان را به خودکشی می‌رساند.

 



رسانه‌های ترکیه تاکنون هیچ خبری مبنی بر مرگ ریحانه پارسا انتشار نداده است و دوستان ایشان هم هیچ استوری‌ای نزده اند یا خبر مرگ ریحانه پارسا را تایید نکرده اند؛ و این بی خبری از بازیگر و تمام شایعات درباره مرگ و یا قتل ریحانه پارسا با کنار هم گذاشتن این شواهد رنگ واقعیت به خود می‌گیرد. اما این خبر تایید یا تکذیب نمی‌شود.

 

واکنش مهدی کوشکی به خبر قتل ریحانه پارسا

 

مهدی کوشکی همسر پیشین ریحانه پارسا در برابر تمام اخبار فوت این خانم بازیگر سکوت کرد. سکوت معنادار مهدی کوشکی مخاطبان را بیش از پیش در برابر مرگ این خانم بازیگر می‌ترساند.

خبرنگار رکنا در تماسی با مهدی کوشکی برای به دست آوردن اطلاعات موثقی درباره شایعات مرگ ریحانه پارسا ناکام ماند و ایشان از پاسخگویی امتناع کردند و هیچ موضعی را در این باره نگرفتند. این آقای بازیگر پس از مهاجرت ریحانه پارسا به ترکیه در فضای مجازی فعالیت چندانی ندارد. اما سکوت او اخبار ضد و نقیضی را در این باره به وجود می‌آورد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
حامد
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
خداکنع زنده باشه
محمد
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
خدا کنه ک ایشون همیشع ایشون زنده باشن ❤
ناشناس
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
به درک
ناشناس
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
مرده یا زنده این انگل و امثال این انگل به چه دردی برای ملت شریف و نجیب و گرسنه ایران می خوره
ناشناس
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
فقط برای جمع کردن فالوور این شایعه رو ساختند