صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 01
کد خبر: ۱۰۷۶۷۱

ساعت بازی پرسپولیس آلومینیوم اراک

پرسپولیس و آلومینیویم اراک در هفته سوم لیگ برتر امروز دوشنبه 10 آبان 1400 به مصاف هم خواهند رفت. در ادامه ساعت دقیق دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک را بخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر؛ درحساس‌ترین بازی، پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی لیگ به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود. این بازی قرار است امروزدوشنبه 10 آبان 1400 از ساعت ۱۶ به میزبانی اراک برگزار شود.

 

ساعت بازی پرسپولیس آلومینیوم اراک در امروز 10 آبان 1400

هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر امروز دوشنبه ۱۰ آبان با انجام سه بازی دیگر پیگیری می‌شود که در حساس‌ترین بازی، تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم در شهر اراک به میدان می‌روند. این بازی قرار است ساعت ۱۶ برگزار شود.

 

پرسپولیس در جدول لیگ برتر

 دیدار پرسپولیس با آلومینیوم، جدال تیم‌های چهارم و پنجم جدول رده بندی (با یک بازی کمتر) است و طبیعتا هر دو باشگاه برای گرفتن سه امتیاز تلاش خواهند کرد. پرسپولیس اگر می‌خواهد در کورس قهرمانی بماند چاره‌ای به غیر از بردن رقیب اراکی ندارد. البته که آن‌ها انگیزه دیگری هم دارند و به فکر گرفتن انتقام شکست فصل پیش هستند. شاگردان گل محمدی تنها شکستی که در فصل بیستم متحمل شدند برابر همین تیم آلومینیوم بود.

 

وضعیت آلومینیوم در جدول

از طرفی، آلومینیوم هم تیم بدون شکستی است و فعلا با ۴ امتیاز در جمع تیم‌های بالانشین جدول قرار دارد. این تیم به خوبی می‌داند پیروزی احتمالی اش برابر پرسپولیس می‌تواند جایگاه این باشگاه را در جدول بهبود بخشیده و همردیف با تیم‌های مدعی سه هفته قبل کند. به غیر این دیدار، امروز دو بازی دیگر هم برگزار می‌شود.

 

 


ترکیب احتمالى پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک

احتمالا یحیی گل محمدی در اين دیدار از ترکیب حامد لک، سید جلال حسینی، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی، وحید امیری، میلاد سرلک، رضا اسدی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، عیسی آل کثیر و مهدی عبدی استفاده کند.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: