صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۸:۰۲
  • چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
  • Wednesday 14 September 2022
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۷ - ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 03
کد خبر: ۱۰۸۱۶۳

رفتار جالب یحیی گل محمدی پس از باخت پرسپولیس

یحیی گل محمدی که حالا مربی با تجربه ای محسوب می شود به جای داد و فریاد ترجیح داده سکوت کند.

به گزارش راهبرد معاصر شاگردان یحیی گل محمدی در دیدار مقابل یاران رسول خطیبی دو نیمه ضعیف و عجیب و غریب داشتند.

اگر در دیدار برابر فولاد خوزستان و نساجی مازندران، پرسپولیسی‌ها پس از نمایش معمولی در نیمه اول در نیمه دوم به خود آمده و در قالب یک تیم قهرمان فرو رفتند در اراک اما در هر دو نیمه نومید کننده ظاهر شدند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس نیز در نشست خبری پس از این شکست گفت: اول به تیم آلومینیوم تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم این تیم برای بردن تیم شایسته‌ای بود. ما تیمی نبودیم که امروز حتی مساوی هم بگیریم. حریف خیلی بهتر از ما بازی کرد و جنگید. از موقعیت‌ها هم خوب استفاده کرد و به آن‌ها تبریک می‌گویم. از آن طرف هم ما شرمنده مردم و هواداران شدیم. ما بازی خوبی ارائه نکردیم.

با این وجود شنیدیم سرمربی پرسپولیس در رختکن تیمش پس از پایان مسابقه واکنش خاصی نشان نداده است.

یحیی گل محمدی که حالا مربی با تجربه ای محسوب می شود به جای داد و فریاد ترجیح داده سکوت کند و هیچ حرفی به شاگردانش نزند بلکه بازیکنان پرسپولیس شرمنده شده و به خودشان بیایند.

شاید هر مربی دیگری به جای یحیی گل محمدی بود پس از باخت تلخ در اراک واکنش دیگری نشان می داد اما به نظر می رسد سرمربی پرسپولیس برنامه دیگری برای به خود آوردن شاگردانش در سر داشته باشد.

البته گل محمدی معتقد است بازیکنانش به دلیل مشکلات مالی و بلاتکلیفی باشگاه شرایط مناسبی ندارند و به همین خاطر هم شاید خیلی از آنها انتقاد نمی کند./افکارنیوز

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: