صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۵۹ - ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 05
کد خبر: ۱۰۸۳۲۵
ثبت نام محصولات سایپا

آخرین اخبار ثبت نام سایپا فروش فوق العاده ابان ۱۴۰۰

ثبت نام سایپا فروش فوق العاده ابان ۱۴۰۰ در ابتدای ماه صورت گرفت و زمزمه هایی از فروش فوری جدید سایپا به گوش می رسد.

به گزارش راهبرد معاصر، ثبت نام سایپا فروش فوق العاده ابان ۱۴۰۰ از جمله پرسش های مخاطبان راهبرد معاصر از ما بوده که به دنبال زمزمه های ثبت نام جدید سایپا در آبان ماه 1400 شکل گرفته است. ثبت نام فروش فوق العاده سایپا در ابتدای آبان 1400 برای 5 محصول برگزار شد و تا امروز هنوز اطلاعیه جدیدی صادر نشده است. در ادامه توضیحات بیشتری می آید.

 

 

ثبت نام جدید فروش فوق العاده سایپا آبان 1400

طبق پیگیری های خبرنگار ما تا این لحظه اطلاعیه جدیدی مبنی بر ثبت نام فروش فوق العاده سایپا در آبان 1400 منتشر نشده است و برخی منابع اعلام کرده اند احتمالا ثبت نام سایپا در ماه آینده برگزار شود. مخاطبان عزیز با دنبال کردن سایت می توانند از آخبار لحظه ای ثبت نام سایپا و ایران خودرو 1400 مطلع شوند. 

 

شایان ذکر است سریع ترین راه اطلاع رسانی اشتراک خبری راهبرد معاصر است که از طریق تصویر زنگوله کنار صفحه می توانید مشترک ما شوید و در لحظه در گوشی خود اخبار را ببینید.

 

 


 

جزئیات ثبت نام اول آبان 1400 شرکت سایپا

براساس بخشنامه معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا به اطلاع کلیه متقاضیان محصولات سایپا میرساند، شرایط فروش فوق العاده آبان‌ماه گروه خودروسازی سایپا به شرح ذیل اعلام میگردد: متقاضیان برای ثبت نام می توانند از روز دوشنبه ۳ آبان‌ماه به مدت ۲ روز به آدرس اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کنند.​

 

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: