صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 06
کد خبر: ۱۰۸۳۴۶
تعداد نظرات: ۵ نظر

مبازره نفس گیر هالک ایرانی با مارتین فورد در قفس

مبارزه نفس گیر هالک ایرانی با مارتین فورد در قفس قرار است تا کمتر از 6 ماه دیگر برگزار شود . برای اطلاع از زمان و تاریخ مبارزه سجاد غریبی با ترسناک ترین مرد جهان ، بیوگرافی و مبارزات سجاد غریبی با ما همراه باشید.

به گزارش راهبرد معاصر،مبارزه نفس گیر  سجاد غریبی هالک ایرانی با مارتین فورد  ترسناک ترین مرد جهان در قفس قرار است تا کمتر از 6 ماه دیگر برگزار شود . برای اطلاع از زمان و تاریخ مبارزه سجاد غریبی با ترسناک ترین مرد جهان ، بیوگرافی و مبارزات سجاد غریبی با ما همراه باشید.  

 

تاریخ مبارزه سجاد غریبی با ترسناک ترین مرد جهان

 

سجاد غریبی ملقب به «هالک ایرانی» و مارتین فورد مشهور به «ترسناک‌ترین مرد روی کره زمین»، روز دوم آوریل (۱۳ فروردین ۱۴۰۱) در لندن برابر هم پیکار خواهند کرد.

 یک مسابقه بزرگ بوکس بین سجاد غریبی و مارتین فورد قرار است در ورزشگاه O ۲ لندن با ظرفیت ۲۰ هزار نفر برگزار شود.

پیش‌تر قرار بود در سال ۲۰۱۸ این مبارزه برگزار شود و حالا مشخص شد که این مبارزه در نهایت دوم آوریل برگزار شود، زمانی که یکی از بزرگترین سالن‌های لندن میزبان مسابقه بوکس خواهد بود.

 

 

 سجاد غریبی در اینستاگرام و ادعای مقابله با داعش

 

غریبی در گذشته به دلیل ادعای مقابله با داعش مورد توجه قرار گرفته بود و فورد که بیش از ۳.۱ میلیون دنبال کننده در شبکه‌های اجتماعی دارد، یکی از معدود افرادی است که می‌تواند با این هرکول مواجه شود.
سجاد غریبی هالک ایرانی بتازگی کلیپی از کری خوانی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و رجزخوانی کرده و یه کلیپ از خودش منتشر کرده و گفته من با یه مشت استخون گاو رو نصف میکنم. حالا خبر رسیده که قرار است دو غول جهان با هم در آوریل ۲۰۲۲ مبارزه کنند.

 

بیوگرافی مارتین فورد ترسناک ترین مرد جهان



مارتین فورد بوکسور و رزمی کار ملقب به ترسناک‌ترین مرد روی کره زمین، یکی از ورزشکاران پرورش اندام و بوکسور اهل انگلیسی متولد سال ۱۹۸۲ است که فعالیت ورزشی خود را از ورزش کریکت آغاز کرد و در اثر یک مصدومیت از این رشته کناره گیری کرد و تصمیم گرفت تا وارد رشته رزمی و پرورش اندام و بدنساز شود.

حالا با عضله‌های قوی و هیکل غول مانند خود لقب ترسناکترین مرد دنیا گرفته است. البته به گفته SportBible مارتین فورد تاکنون در هیچ رشته‌ای مسابقه رسمی نداشته، اما سال‌ها در MMA تمرین کرده است.


فورد همچنین بازیگر سینمای هالیوود است و به عنوان بازیگر در فیلم‌های سینمایی زیادی حضور داشته است. بویکا: شکست ناپذیر، تفنگدار دریایی ۶، سریع و خشن ۹ و اکسیدنت و … ایفای نقش کرده است.

 

گفتنی است که از سال ۲۰۱۸ شایعاتی مبنی بر مبارزه سجاد غزیبی هالک ایرانی و ترسناک‌ترین مرد جهان، در رسانه‌های داخلی وخارجی منتشر شده بود، اما تاکنون این دو نفر با هم روبرو نشدند و سرانجام یک مبارزه بزرگ بوکس بین سجاد غریبی و مارتین فورد انگلیسی قرار است در ورزشگاه O۲ لندن با ظرفیت ۲۰ هزار نفر برگزار شود.


پیش‌تر قرار بود در سال ۲۰۱۸ این مبارزه برگزار شود و حالا مشخص شده که این مبارزه در نهایت دوم آوریل به میزبانی سازمان بوکس استار برگزار می‌شود.

به گفته SportBible هیچ کدام از این دو مبارز تاکنون در هیچ رشته‌ای مسابقه رسمی نداشته‌اند، اما فورد سال‌ها در MMA تمرین کرده است.
گفتنی است این دو مبارز در صفحات شخصی خود نیز برگزاری این مبارزه را رسما اعلام کردند.

 


واکنش ها به برگزاری مبارزه سجاد غریبی و مارتین فورد



کاربری گفته: این دو نفر بیشتر شو منن تا فایتر
این مبارزه هم بیشتر جنبه بیزینسی داره تا فنی و رقابتی
****

مبارزه‌ای هماهنگ شده خواهد بود. در انتها خارجیه برنده میشه و به هیچکس آسیبی نمیرسه فقط پول زیادی در میاد این وسط

****

بنظر من که سجاد نمیتونه اینو بزنه چیه این انگار گودزیلاس

****
مگه رزمی کار میکنن هیچکدوم،

 

 

بیوگرافی سجاد غریبی هالک ایرانی 

 

سجاد غریبی (زاده ۲۸ آذر ۱۳۷۰ بوشهر) معروف به هالک ایرانی یا هرکول ایرانی ورزشکار رشته پاورلیفتینگ اهل ایران است.

تصاویر او در روزنامه‌هایی مثل دیلی میل، سان وی را تبدیل به یک چهره جهانی کرده‌است.

 



وضعیت جسمی سجاد غریبی هالک ایرانی



سجاد غریبی با فیزیک بدنی عجیب و غریب که شباهتش با هالک، قهرمان بزرگ کمیک‌های آمریکایی باعث شهرت ناگهانی‌اش در سراسر جهان شده‌است. قد سجاد غریبی ۱۸۸ سانتی‌متر است و وزنش ۱۸۰ کیلوگرم گزارش شده‌است و می‌تواند تا ۱۷۵ کیلو وزنه را بلند کند.
زندگی و فعالیت

سجاد غریبی متولد ۲۸ آذر ۱۳۷۰ در اهواز است، اما در بوشهر بزرگ شده و در همین شهر زندگی می‌کند. او مجرد است و مدرک کارشناسی بازرگانی از دانشگاه آزاد بوشهر دارد. سجاد از سال ۱۳۸۶ ورزش را شروع کرده، از سال ۱۳۸۸ پاورلیفتینگ کار می‌کند و بدنسازی را از ۱۳۹۳ فرا گرفته‌است. او به ورزش بوکس هم علاقه‌مند است.

غریبی در مورد سابقه ورزشی خود در گفتگو با خبرگزاری فارس گفت: «۹ سال است پاورلیفتینگ انجام می‌دهم. سال ۱۳۸۹ بعنوان قوی‌ترین مردان سراب مدال طلا کسب کردم و بعد از یکسری از همین مسابقات ماهیچه پشت پایم پاره و به تجویز پزشک ورزش‌های سنگین برایم ممنوع اعلام شد…» وی افزود که زمانی ۱۸۰ کیلوگرم وزن داشت، اما به دلیل ورود به ورزش بوکس و فشاری که به کبدش می‌آمد وزنش را به ۱۵۵ کیلوگرم کاهش داد. غریبی که ۴۵۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد، در این شبکه اجتماعی عکس‌های خودش و گزارش‌هایی که در رسانه‌ها در مورد او منتشر می‌شود، عکس‌هایی را که تغییرات بدن او در طول زمان را نشان می‌دهد و همچنین تصاویر و فیلم‌هایی از مقایسه اندازه بدنش با اشیا مانند مقایسه قطر بازویش با بطری به اشتراک می‌گذارد.

در اوایل تابستان ۱۳۹۵ خبر نام‌نویسی او برای شرکت در جنگ سوریه خبرساز شد. او به خبرگزاری فارس گفت: «من مسلمان شیعه هستم و با تمام مسلمانان شیعه که ادعای مسلمانی می‌کنند، اما حاضر نیستند به کس دیگری کمک کنند مخالفم. من همیشه مدافع اهل بیت و کشورم خواهم ماند. برای مدافعین حرم و اعزام به سوریه نام‌نویسی کردم و اگر لایق باشم حتماً می‌روم و تا جایی که بتوانم از حرمین و از کشورم دفاع می‌کنم.» او درسال ۲۰۱۷ اعلام کرد که میخواهد به عنوان اولین ایرانی (به طور غیررسمی آریو دایوری) در مسابقات کشتی کج nxt شرکت، ولی پس از رد صلاحیت او دیگر اصراری برای عضو شدن نداشت.

 

 


مبارزات سجاد غریبی هالک ایرانی



در اوایل پاییز ۱۳۹۵ روزنامه اسپانیایی آس از حضور احتمالی سجاد غریبی در مسابقات کشتی کچ آمریکا خبر داد. به نوشته این روزنامه، احتمالاً او به زودی بجای سوریه به آمریکا می‌رود و در WWE با ستاره‌هایی مثل تریپل اچ (کشتی‌گیر آمریکایی که با ۱۴ قهرمانی دومین ورزشکار پرافتخار این مسابقات است) و براک لزنر (کشتی‌گیر حرفه‌ای آمریکایی‌و مبارز سابق هنر‌های رزمی ترکیبی) بجنگد و قدرتش را امتحان کند. همچنین مدتی بعد خبر مبارزه احتمالی او با مارتین فورد ورزشکار غول‌پیکر انگلیسی با لقب "ترسناک‌ترین مرد جهان" نیز جنجالی شد و برخی هواداران سجاد غریبی و فورد رویارویی این دو ورزشکار فوق سنگین را «نبرد قرن» نامیدند. غریبی در اردیبهشت ۱۳۹۸ در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که یکی از ورزشکاران برزیلی او را به مبارزه دعوت کرده‌است. او برای این مبارزه اعلام آمادگی کرده و اشاره کرد که تا قبل از سال جدید میلادی این مبارزه را انجام خواهد دارد. اما ورزشکار برزیلی که به هالک برزیل معروف است جا زده و انصراف داد و حاضر به مبارزه با وی نشد.

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
کاوان
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
من امید وارم سجاد ببره وخدا کمکش می کنه اما من میدونم که مارتین عورد هیچ کسی نیست هالک اگر فتو شاپی بزرگیش ولی که لاغریش هم فتوشاپ
aminanani
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
انشا الله با غیرت ایرانی بتونه ببره♥♥♥♥
ناشناس
۰۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
سجاد نرو سجاد داغون میشی.
اشکان
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
ان شا الله خدا کمکش کنه ببره
طاها
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
مارتین فورد بلند تر وقوی تر و باهوش تر از سجاد غریبی است. اما سجاد غریبی ضعیف تر از او و است.ماایرانی ها
یک چیز گران بها تر از این خارجی ها داریم این هم
اراده ماست. سجاد باید باور کند که ضعیف تر از اوست
اگر ذره ای غرور به خرج دهد ایران باخته است اما با
(انرژی اراده) می تواند برنده شود هیکل فقط باد است و پوچ