صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 06
کد خبر: ۱۰۸۳۷۹

وقتی که خرید جدید استقلال ضعیف شروع کرد

رودی ژستد بر خلاف کوین یامگا، در اولین بازی با پیراهن استقلال نمایش ضعیفی داشت و کمتر از ۲۰ بار، توپ را لمس کرد.

به گزارش راهیرد معاصر؛ شروع رویایی کوین یامگا با پیراهن استقلال، باعث شد فرهاد مجیدی همین ریسک را درباره رودی ژستد هم انجام دهد و در اولین فرصت ممکن، او را به عنوان مهاجم ثابت به زمین بفرستد. ژستد که به تازگی مجوز بازی را دریافت کرده بود، در شرایط سخت جوی شیراز اولین بازی خود را با پیراهن استقلال انجام داد و نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. ژستد در این بازی، تا دقیقه ۶۱ در زمین ماند و پس از تاثیر کم روی حملات استقلال، در نهایت جایش را به ارسلان مطهری داد.

 

ژستد در بازی با فجرسپاسی، به عنوان تک مهاجم استقلال به میدان رفت. کوین یامگا و امین قاسمی‌نژاد هم، پشت سر او بازی کردند. ژستد ۶۱ دقیقه‌ای که در زمین بود، طبق آمار «متریکا» فقط ۱۸ بار توانست توپ را لمس کند. آماری عجیب، که او را با فاصله نسبت به بقیه، تبدیل به کم‌کارترین بازیکن استقلال می‌کند. ارسلان مطهری که به عنوان جانشین ژستد به زمین رفت، در زمان کمتر از ۳۰ دقیقه توانست ۱۶ بار به توپ برسد. ژستد به صورت میانگین، هر ۳ دقیقه و ۲۰ ثانیه، یک بار توپ را لمس می‌کرد.


آمار ژسند در سایر زمینه‌ها هم موفق نبود. او هیچ شوتی به سمت دروازه حریف نداشت. پاس کلیدی نداد و موقعیتی برای تیمش نساخت. دقت پاس ژستد هم آمار بسیار ضعیفی داشت و فقط ۶۱ درصد بود. هیچکدام از بازیکنان اصلی و ذخیره استقلال، به اندازه ژستد آمار پاس اشتباه بالایی نداشتند.

 

مهاجم تازه وارد استقلال، با توجه به سبک بازی‌اش می‌تواند به چهره‌ای تاثیرگذار برای این تیم تبدیل شود. حضور زودهنگام او در بازی مقابل فجر اما، چندان موفق نبود و این مهاجم ۳۳ ساله نتوانست کمکی به تیمش بکند. شاید مجیدی از هفته بعد، برای بازی دادن به او در ترکیب اصلی بیشتر دچار تردید شود./فوتبال 360

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: