صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۵۵ - ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 06
کد خبر: ۱۰۸۴۴۹

سقف سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان چقدر است؟

سقف سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان قطعا 24 سال شد.

به گزارش راهبرد معاصر در همین راستا و با توجه به جایگاه شورای عالی آموزش و پرورش در دستگاه بزرگ تعلیم و تربیت، میزگردی را با حضور مریم رنگ‌آمیز طوسی، حبیب‌الله گودرزی و جواد نوبختی از اعضای شورای عالی آموزش و پرورش برگزار شده است.

* یکی از درخواست های داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان افزایش سقف سنی تا 24 است که گفته می شود فقط برای دو سال بوده است. آیا این موضوع دائمی شد؟

نوبختی: موضوع افزایش سقف سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان چندین بار در شورای عالی آموزش و پرورش مطرح شد و رأی قاطع هم آورد که 24 سال شود و ان‌شاءالله این 24 سال قطعی است.

رنگ‌آمیز طوسی: این موضوع در مباحث قبل از دستور جلسات شورای عالی آموزش و پرورش مطرح شد؛ به دلیل آن ارجاعات که داوطلبان با ما داشتند و خیلی اصرار داشتند که افزایش سقف سنی صورت گیرد و فرصت دوباره برای شرکت در دانشگاه فرهنگیان فراهم شود، ما نیز این مسأله را چندین بار مطرح کردیم.

سعی کردیم در جلسات نظر موافق همکاران را در شورای عالی آموزش و پرورش جلب کنیم و این قضیه تمام شده است و افزایش سقف سنی تا 24 سال تصویب شد و تا زمانی که نقضش اعلام نشده است، پایدار است./فارس

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: