صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۳:۰۶
  • پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
  • Thursday 11 August 2022
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۱ - ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 06
کد خبر: ۱۰۸۴۶۷

جایگزین های عجیب فیروز کریمی در تراکتور

فیروز کریمی با تراکتور پایان خوشی نداشت و حالا مسئولان این باشگاه که شرایط نا مساعد مالی را تجربه می‌کنند به دنبال استخدام مربی جدید هستد. گفته می‌شود جواد نکونام و مهدی رحمتی گزینه‌های مربیگری در این باشگاه تبریزی هستند.

به گزارش راهبرد معاصر فیروز کریمی سرانجام از باشگاه تراکتور تبریز جدا شد. دلیل این استعفاء نتایج ضعیف تراکتور از ابتدای لیگ بیست و یکم است. تراکتور تبریز اکنون از چهار بازی صاحب ۳ امتیاز است که شرایط مناسبی ندارد.

 

فیروز کریمی خداحافظی خود را این گونه اعلام کرد: تمام جهان هستی بر مبنای تضاد‌ها همچون روز و شب، غم و شادی و ... ساخته شده و یکی از تضاد‌ها در زندگی ما رفت و آمد‌ها است. روزی تصور می‌کردم با آمدنم به تراکتور خدمت کنم و تمام تلاشم را هم کردم. همه دست اندرکاران باشگاه به خصوص بازیکنان غیور، وفادار، با شرف و صادق تراکتور با تمام وجود مرا یاری دادند. امروز تصور من این هست که می‌توانم با رفتنم به تیم محبوبم خدمت کنم؛ لذا با تمام وجود دست تک تک طرفداران را می‌بوسم و از همه دست اندرکاران و کسانی که مرا در طول حضورم یاری کردند، تشکر می‌کنم و از حضورشان مرخص می‌شوم. همه آنان را در ادامه مسیر به خدا می‌سپارم. امیدوارم در ادامه راه موفق باشند، هر زمانی هر کاری از دست من بر آید، به‌خاطر لطف طرفداران صادق، از تراکتور دریغ نمی‌کنم و با تمامی وجود آماده خدمت به آنان هستم. خداحافظ همگی، ان‌شالله موفق و موید باشید.

 

گفته می‌شود مهدی رحمتی یکی از گزینه‌های تراکتور برای مربیگری است، اما شرایط مالی تراکتور به حدی وخیم است که کمتر مربی تمایل به همکاری با این تیم دارد. از جواد نکونام نیز به عنوان یک گزینه جدی یاد می‌شود./شهرآرا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: