صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 08
کد خبر: ۱۰۸۷۵۳
ثبت نام فروش نقدی فیدلیتی و دیگنیتی امروز،

ثبت نام فروش فوری خودرو امروز 17 آبان 1400+ نحوه ثبت نام سایت ثبت نام و قیمت خودرو

فروش دو محصول فیدلیتی و دیگنیتی بهمن خودرو از امروز 17 آبان 1400 به صورت نقدی با تحویل فوری در آذر 1400 آغاز شد متقاضیان ثبت نام خودرو های بهمن موتور می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشناسس با نحوه ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی و قیمت خودرو های عرضه شده با راهبرد معاصر همراه باشند.

به گزارش راهبرد معاصر، بنا بر اعلام قبلی بهمن موتور  ثبت نام فروش فوری با قیمت مشخص و تحویل فوری در آذر 1400 خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی از امروز 17 آبان 1400 آغاز شد و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت بهمن موتور به نشانی  https://bahman.iranecar.com نسبت به ثبت نام فوری خودرو های دیگنیتی و فیدلیتی اقدام نمایند در ادامه خبر شرایط و نحوه ثبت نام خودروهای عرضه شده به همراه قیمت خودرو های فیدلیتی و دیگنیتی را به طور کامل می آوریم. 

ثبت نام صرفا به صورت اینترنتی قابل انجام میباشد

 

ثبت نام فروش فوری خودرو فیدلیتی و دیگنیتی امروز 17 ابان 1400


شرکت بهمن موتور در راستای پاسخ به نیاز بازار طرح جدید فروش محصولات خود را از امروز 17 آبان 1400 اجرا کرد. ثبت نام فروش نقدی با قیمت قطعی بهمن موتور به صورت اینترنتی و به تعداد محدود از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۷ آبان ۱۴۰۰ آغاز و تا ساعت ۱۶ همان روز یا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

 

سایت ثبت نام خودرو های فیدلیتی و دیگنیتی آبان 1400

متقاضیان برای ثبت نام در درگاه اینترنتی فروش محصولات بهمن موتور به آدرس https://bahman.iranecar.com یا https://iranecar.com مراجعه کنند.

 

نحوه  ثبت نام فروش فوری خودرو های بهمن موتور 17 آبان 1400

برای ثبت نام وارد سایت فروش محصولات کرمان موتور شده و بعد از محیا کردن شرایط اولیه مثل: اطمینان از سقف برداشت کارت بانکی، مشخص کردن یک شماره شبا و … وارد قسمت ثبت نام بهمن موتور می‌شویم.

 

مرحله اول: انتخاب نوع خودرو: در این قسمت تمامی خودروهایی که شرکت بهمن موتور برای فروشش برنامه‌ای ارائه کرده است مشخص شده‌اند و شما فقط موظف به انتخاب نوع خودرو می‌باشید.

مرحله دوم: انتخاب برنامه فروش: پس از انتخاب نوع خودرو مورد نظر باید از بین برنامه‌هایی که برای خودرو مورد نظر اعلام شده است انتخاب خود را انجام دهید.

مرحله سوم: تعیین مشخصات و تأیید شرایط واگذاری: در این قسمت با توجه به خودروی انتخابی در رابطه با رنگ اتومبیل درخواستی باید اطلاعاتتان را ثبت کنید و در ادامه متن شرایط واگذاری پیش روی شما قرار دارد و شما می‌توانید پس از مطالعه و آگاهی از شرایط فروش خودرو مورد نظر با تأیید شرایط وارد مرحله بعد شوید.

 

مرحله چهارم: ثبت اطلاعات مشتری: شما در این قسمت پس از انتخاب نوع مشتری حقیقی یا حقوقی باید اطلاعات شخصی خود و یا شرکتتان را به ثبت برسانید. پس از ثبت اطلاعات و برطرف کردن خطاهای احتمالی و تأیید اطلاعات وارد شده وارد مرحله بعد می‌شوید.

مرحله پنجم: انتخاب نمایندگی و درگاه پرداخت: در این مرحله لازم است شما با انتخاب استان و شهرستان محل سکونتتان نمایندگی مورد نظر خود را برای تحویل خودرو و احراز اصالت مدارک انتخاب کنید. پس از انتخاب نمایندگی آدرس آن برای شما نمایان خواهد شد. پس از انتخاب درگاه بانکی برای پرداخت مبلغ وارد مرحله بعد و درگاه واریز وجه خواهید شد.

 

مرحله ششم: تأیید پرداخت: در این مرحله پرداخت شما تأیید شده و برای احراز مدارک و ادامه مراحل به نمایندگی ارجاع داده می‌شوید.

 

 

قیمت محصولات عرضه شده در فروش فوری خودرو های  بهمن موتور آبان 1400


در طرح جدید بهمن موتور سه محصول این خودرو سازی با قیمت مصوب عرضه می‌شوند:

فیدلیتی پرایم تی پ۱ (۵ نفره) با پرداخت ۷۳۵ میلیون تومان
فیدلیتی پرایم تی پ۲ (۷ نفره) با پرداخت ۷۴۷ میلیون تومان
دیگنیتی پرایم با پرداخت ۷۹۵ میلیون تومان

 

مهلت واریز وجه متقاضیان ثبت نام فروش فوری بهمن موتور

در طرح فروش آبان ماه 1400 بهمن موتور واریز وجه از طریق همان درگاه اینترنتی و در پایان مراحل ثبت نام انجام می‌شود.

 

زمان تحویل خودرو های فروش فوری بهمن موتور/ رنگ محصولات بهمن موتور

فیدلیتی پرایم تی پ۱ (۵ نفره) موعد تحویل هفته آخر آذر ماه ۱۴۰۰
فیدلیتی پرایم تی پ۲ (۷ نفره) موعد تحویل هفته آخر آذر ماه ۱۴۰۰
دیگنیتی پرایم موعد تحویل هفته آخر آذر ماه ۱۴۰۰


فیدلیتی پرایم تی پ۱ (۵ نفره): سفید - مشکی - خاکستری کهکشانی - سربی - آبی اطلسی - قرمز روناسی
فیدلیتی پرایم تی پ۲ (۷ نفره):سفید - مشکی - خاکستری کهکشانی - سربی - آبی اطلسی - قرمز روناسی
دیگنیتی پرایم: سفید - مشکی - خاکستری کهکشانی - سربی - آبی اطلسی - قرمز روناسی

 

خودرو قیمت قطعی رنگ موعد تحویل
فیدلیتی (5 نفره) 735،000،000 سفید - مشکی - قرمز - آبی - خاکستری کهکشانی - سربی هفته پنجم آذرماه
فیدلیتی (7 نفره)  747،000،000
دیگنیتی 795،000،000
 

 

 

شرایط ثبت نام فروش فوری بهمن موتور

ثبت نام از طریق سایت انجام شده و سایر مراحل ثبت نام از قبیل احراز هویت، تحویل خودرو و … در عاملیت مجاز صورت خواهد پذیرفت.


در این روش فروش الزام تطابق آدرس خریدار با استان‌های مجاز اعلام شده با استان عاملیت می‌بایست رعایت شود. بدین معنی که شهر شماره گذاری خریدار می‌بایست با استان‌های مجاز با استان عاملیت یکسان باشد.


در این روش فروش، صلح به غیر امکانپذیر نیست.


با توجه به اینکه امکان دارد برخی از کارت‌های بانکی دارای سقف پرداخت باشند لازم است پیش از اقدام به ثبت نام، از افزایش سقف پرداخت کارت بانکی اطمینان حاصل شود، واریز وجه خودرو در تراکنش امکان پذیر است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: