صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۵:۵۶
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۸ - ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 09
کد خبر: ۱۰۹۰۳۹

انتقاد تند دایی از اسکوچیچ سرمربی تیم ملی

علی دایی در تازه‌ترین اظهارات خود به نوعی مدافع مهدی طارمی شده و اسکوچیچ را به دلیل اظهارات اخیرش به باد انتقاد گرفته است.

به گزارش راهبرد معاصر علی دایی در حمایت از مهدی طارمی این جملات را به زبان آورد: «در حال حاضر بازیکنان زیادی از ایران در اروپا فوتبال بازی می‌کنند. اگر آن‌ها تاکتیک‌ناپذیر بودند و یا فوتبالیست‌های خوبی نبودند به هیچ عنوان تیم‌های اروپایی آن‌ها را جذب نمی‌کردند. صحبتی که طارمی انجام داد برای دفاع از فوتبال ایران بود و اعتقاد من این است که این مسائل باید هر چه زودتر برطرف شود. ما بازی‌های سختی برابر لبنان، سوریه و دیگر حریفان داریم و نمی‌دانم آقایان چه فکر‌هایی کرده‌اند که چه تصمیمی را گرفته‌اند. همین لبنان تیم دست و پا بسته‌ای نیست و اگر ما را شکست دهد به فاصله دو امتیازی ایران می‌رسد. من معتقدم الان زمان گرفتن چنین تصمیمی نبود.»

 

دایی درادامه صحبت‌هایش گفت: «باید جلسه‌ای را برگزار می‌کردند تا مهدی طارمی یا کادر فنی تیم ملی حرف‌های‌شان را بزنند و این مشکل برطرف شود. من معتقدم اسکوچیچ در اندازه‌ای نیست که بخواهد در مورد تاکتیک‌ناپذیری بازیکنان ایرانی صحبت کند. شما دیدید که پرسپولیس با همین فوتبالیست‌های ایرانی و شرایط سخت دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.»

 

دایی درادامه صحبت‌هایش گفت: «اگر کارلوس کی‌روش یا یک مربی بزرگ و کارنامه‌دار چنین صحبت‌هایی را انجام می‌داد شاید می‌گفتیم که آن‌ها چیز‌هایی دیده‌اند و در این مورد نظر داده‌اند، ولی آقای اسکوچیچ شمایی که در تیم مطرحی مربیگری نکرده‌اید نباید چنین حرف‌هایی را بزنید تا در این موقعیت حساس شرایط تیم ملی با مسائل چالش‌برانگیز مواجه شود. اگر هم بازیکن ایراد دارد مربی باید با بچه‌های تیمش کار کند نه اینکه بخواهد مسائلی را عنوان کند که تیم وارد حاشیه شود. همین بازیکنان ایرانی بودند که سرمربی تیم ملی را در چنین موقعیتی قرار دادند و فکر می‌کنم حرف‌هایی که اسکوچیچ زد از روی بی‌تجربگی بود.»/شهرآرا

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: