صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۴:۱۲
  • پنجشنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۱
  • Thursday 29 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 14
کد خبر: ۱۰۹۶۴۸

نظر نماینده مجلس درباره وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: نکته مثبتی که در آقای فیاضی برای آموزش و پرورش وجود دارد این است که وی یک فرد جوان، با انگیزه و کار بلد از نظر محتوایی و فنی است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهرداد ویس کرمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در رابطه با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اظهار کرد: با توجه به شرایط و وضعیتی که آموزش و پرورش کشور با آن مواجه است آقای فیاضی می‌تواند این وزارت خانه را به ساحل آرامش برساند و گزینه مطلوبی برای وزارت آموزش و پرورش است.

 

وی ادامه داد: نکته مثبتی که در آقای فیاضی برای آموزش و پرورش وجود دارد این است که وی یک فرد جوان، با انگیزه و کار بلد از نظر محتوایی و فنی است.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در حوزه آموزش اقدامات متناسبی دارد، گفت: مسعود فیاضی با توجه به رشته تحصیلی خود حوزه آموزش و پرورش را به خوبی می‌شناسند.

 

ویس کرمی تصریح کرد: مهم‌ترین اقدام پیش روی وزیر آینده سند تحول آموزش کشور است زیرا این سند نگاهی به تربیت نسل فردا و همچنین زیرساخت های کشور دارد که به نظر بنده این فرد می‌تواند این سند را در حوزه آموزش و پرورش به مرحله اجرا در بیاورد.

 

وی با بیان اینکه مسعود فیاضی اعتقاد به سند تحول آموزش کشور دارد، بیان کرد: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از یک خانواده فرهنگی متولد شده است که این خود مزیدی است که این حوزه را به خوبی می‌شناسد و می‌تواند مشکلات را حل و فصل کند.

 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر بنده اگر کمیسیون ها و نمایندگان مجلس نسبت به ایشان توجیه کامل شوند قطعاً آقای فیاضی می‌تواند در صحن علنی مجلس رأی بیاورد.

 

ویس کرمی با بیان اینکه رئیس جمهور باید برای جلب نظر نمایندگان مجلس سعی و تلاش خودش را انجام دهد، تصریح کرد: آموزش و پرورش و مشکلات آن با یک فرد حل نمی‌شود بلکه باید تمام سیستم به کمک این حوزه بیاید که اگر آقای رئیسی نشان دهد که پشت وزیر پیشنهادی خود است و از آن حمایت می‌کند این اتفاق می‌تواند در رای گیری وزیر پیشنهادی مثمر ثمر باشد.

 

عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به نقطه قوت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، تاکید کرد: تفکر تحولی مبتنی بر پژوهش و آشنایی به علم روز و همچنین آشنایی به علوم دینی می‌تواند بر تحول وزارتخانه آموزش و پرورش تاثیرگذار باشد. از این رو به نظر بنده آقای فیاضی گزینه مناسب برای وزارت آموزش و پرورش است./ فارس

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: