صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۰:۱۶ - ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 15
کد خبر: ۱۰۹۷۵۴

گزینه خارجی مدنظر گل محمدی

منوچهر صفروفدر بازی با پدیده به جای مهدی شیری به زمین رفت و چند نفوذ و ارسال فوق العاده داشت. عملکرد او مربیان پرسپولیس را نیز وادار به تشویق کرد.

به گزارش راهبرد معاصر وحدت هنانوف و منوچهر صفروف دو بازیکن تاجیک و تازه وارد پرسپولیس از دقیقه ۷۰ بازی دوستانه با پدیده مشهد وارد زمین شدند.گزینه مدنظر یحیی، پرسپولیسی ها را به وجد آورد
گزینه مدنظر یحیی، پرسپولیسی ها را به وجد آوردبا نمایشی که دو بازیکن تاجیک در دیدار تدارکاتی پرسپولیس مقابل پدیده ارائه دادند شانس صفروف برای بازی بیشتر از هنانوف است.
به گزارش خبرورزشی، وحدت هنانوف و منوچهر صفروف دو بازیکن تاجیک و تازه وارد پرسپولیس از دقیقه ۷۰ بازی دوستانه با پدیده مشهد وارد زمین شدند.

وحدت هنانوف جانشین علی نعمتی شد و به عنوان مدافع میانی انجام وظیفه کرد.

منوچهر صفروف اما به عنوان وینگ بک راست به جای مهدی شیری به زمین رفت و چند نفوذ و ارسال فوق العاده داشت. عملکرد منوچهر صفروف مربیان پرسپولیس را نیز وادار به تشویق کرد.

این درحالی است که قرارداد این دو بازیکن به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس هنوز امضاء نشده و وحدت هنانوف و منوچهر صفروف منتظر باز شدن پنجره هستند.

پس از ثبت رسمی قرارداد با باشگاه پرسپولیس بلافاصله آی تی سی این دو بازیکن صادر و وحدت هنانوف و منوچهر صفروف می توانند در دیدار با مس رفسنجان (در چارچوب هفته پنجم لیگ بیست و یکم) برای تیم جدید خود به میدان بروند./خودروتک

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: