صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 15
کد خبر: ۱۰۹۷۶۶
مقدماتی جام جهانی 2022؛

ساعت و زمان دیدار تیم ملی فوتبال ایران و سوریه در مقدماتی جام جهانی 2022

ساعت و زمان دیدار تیم ملی فوتبال ایران و سوریه در دور برگشت مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 اعلام شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛  تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب هفته نخست دور برگشت مقدماتی جام جهانی قطر 2022 به مصاف سوریه می رود در ادامه خبر ساعت و زمان دیدار تیم ملی فوتبال ایران و سوریه را بخوانید. لازم به ذکر است که ایران در بازی رفت در ورزشگاه آزادی و در یک رقابت سخت با تک گل علیرضا جهانبخش به برتری رسید.

 

روز و ساعت بازی تیم ملی فوتبال ایران و سوریه

تیم ملی ایران در بازی بعدی انتخابی جام جهانی به مصاف سوریه می‌رود.

تیم ملی فوتبال ایران مهیا می‌شود تا فردا، سه شنبه 25 آبان 1400، از ساعت ۱۹.۳۰ دقیقه به وقت تهران به مصاف سوریه برود. این بازی ششمین بازی شاگردان دراگان اسکوچیچ در مرحله گروهی انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا است.

وضعیت ایران برای صعود به جام جهانی قطر

تیم ملی ایران تا به اینجای مسیر گل کاشته‌اند و با ۴ برد و تنها ۱ تساوی، با ۱۳ امتیاز در صدر جدول گروه خود قرار دارند و بعید است با ۳ امتیاز دیگر صعود به جام جهانی قطر قطعی نشود.

 

 تیم ملی در ۵ بازی قبلی با ۴ برد و یک تساوی و کسب ۱۳ امتیاز، صدرنشین گروه اول است و بالاتر از کره جنوبی که با ۱۱ امتیاز در رده دوم ایستاده، بخت زیادی برای صعود به جام جهانی قطر دارد.

 

وضعیت  تیم ملی فوتبال سوریه 

برخلاف ایران، اما سوریه، از ۵ بازی قبلی فقط ۲ امتیاز کسب کرده و در قعر جدول این گروه ایستاده است. سوریه میزبان دیدار با ایران است، ولی از آنجا که نمی‌تواند در خاک خودش میزبانی کند، اردن را به عنوان میزبان انتخاب کرده است. از همین رو، بازی تیم ملی با سوریه در ورزشگاه ملک عبدالله دوم اردن برگزار می‌شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: