صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۰:۵۱
  • چهارشنبه ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
  • Wednesday 27 July 2022
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 17
کد خبر: ۱۱۰۱۱۷

تذکر ۵۴ نماینده مجلس برای رسیدگی به تخلفات «حسن روحانی»

54 نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی به وزیر دادگستری، خواستار رسیدگی به تخلفات «حسن روحانی» رئیس جمهور سابق شدند.

به گزارش راهبرد معاصر؛، هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس‌جمهور و مسؤولان اجرایی را قرائت کرد.

 

بر این اساس، حجت‌‌الاسلام سیدمحمود نبویان نماینده مردم تهران و 34 نماینده دیگر در تذکر مشترک به وزیر دادگستری، خواستار رسیدگی به تخلفات رئیس‌جمهور سابق شدند؛ همچنین حسن نوروزی نماینده بهارستان و رباط کریم و 19 نماینده دیگر هم در تذکر مشابه بر لزوم رسیدگی به تخلفات رئیس‌‌جمهور سابق تاکید کردند.

 

رسول فرخی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل و 26 نماینده دیگر نیز در تذکر به رئیس‌جمهور بر لزوم حذف مدیران نالایق و تصادفی در سازمان‌ها و انتصاب افراد انقلابی و متعهد تأکید کردند.

 

حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان و 15 نماینده دیگر نیز در تذکر مشترک به رئیس‌جمهور، خواستار جلوگیری از بکارگیری افراد فاقد دانش، تخصص و تجربه به عنوان مشاور در ریاست جمهوری شدند.

 

همچنین عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان و 29 نماینده دیگر در تذکر مشترک به رئیس‌جمهور بر ضرورت تشکیل شورای عالی ویژه نوجوانان تأکید کردند.

 

محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش نیز در تذکر به وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نبودن نام برخی از شهرهای کشور در سامانه مسکن ملی و مشکل مردم برای ثبت‌نام، خواستار حل این موضوع شد./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: