صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۶:۲۳ - ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 19
کد خبر: ۱۱۰۳۴۱

تصمیم عجیب گل محمدی درباره ستاره پرسپولیس

ستاره پرسپولیس، وحید امیری به دلیل خستگی دیدار مقابل مس رفسنجان را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ پرسپولیس ۳ نماینده در تیم ملی داشت که در بین تیم‌های لیگ برتری بیشترین تعداد به حساب می‌آید. از بین این بازیکنان وحید امیری ۹۰ دقیقه مقابل لبنان و سوریه به میدان رفت و سرلک تنها ۲۵ دقیقه مقابل سوریه فرصت بازی پیدا کرد. ترابی هم در این دو بازی سکو نشین یا نیمکت نشین بود.

 

تیم ملی پنجشنبه هفته قبل مقابل لبنان قرار گرفت و سه شنبه هم به مصاف سوریه رفت. ملی پوشان عصر چهارشنبه به ایران برگشتند و پرسپولیسی‌های تیم ملی، صبح دیروز به تمرینات ملحق و ریکاوری کردند.

 

کاروان پرسپولیس عصر دیروز برای برگزاری بازی خود در هفته پنجم لیگ برتر، راهی رفسنجان شد و تا دقایقی دیگر باید مقابل مس این شهر قرار بگیرد. با توجه به این برنامه ریزی و فاصله کم بازی تیم ملی مقابل سوریه و دیدار پرسپولیس مقابل مس رفسنجان، عملا ملی پوشان پرسپولیس فرصتی برای تمرین گروهی نداشتند. ضمن اینکه وحید امیری با توجه به انجام ۲ بازی برای تیم ملی با خستگی زیاد راهی اردوی پرسپولیس اضافه شد.

 

به غیر از خستگی ستاره ای مثل وحید امیری، مشکل دیگر یحیی برای بازی مقابل مس رفسنجان این بود که ملی پوشانش بلافاصله باید همراه با کاروان پرسپولیس راهی رفسنجان می‌شدند و یک بازی بیرون از خانه را انجام دهند و همین موضوع یک مشکل مضاعف برای ملی پوشان این تیم به حساب می‌آمد.

 

همانطور که قبلاً اشاره شده بود، احتمال نیمکت نشینی امیری در بازی با مس به دلیل خستگی ناشی از اردوی تیم ملی وجود دارد. اتفاقی که به وقوع پیوست و ستاره تیم ملی مقابل لبنان و سوریه در بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان نیمکت نشین شد.

 

البته این احتمال وجود دارد در صورت لزوم ، وحید در نیمه دوم به میدان برود. همچنین میلاد سرلک و مهدی ترابی دو ملی پوش دیگر پرسپولیس از ابتدا در ترکیب اصلی بازی خواهند کرد./خبرورزشی

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: