صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۳:۰۴
  • دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 20 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 20
کد خبر: ۱۱۰۳۹۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

پرداخت پاداش خدمت بازنشستگان هر روز در دو استان+ جزئیات واریز معوقات فرهنگیان

فرهنگیان بازنشسته در انتظار دریافت پاداش پایان خدمت در همین روزهای آتی هستند. در ادامه جزئیات واریز معوقات فرهنگیان و معلمان را نیز بخوانید

به گزارش راهبرد معاصر؛ فرهنگیان بازنشسته اعلام کردند: در تماسی که با وزارتخانه آموزش و پرورش داشتیم اطلاع یافتیم، پاداش پایان خدمت، هر روز در دو استان کشور پرداخت می‌شود.

 

از قرار، شماره حساب بانک ملی که در زمان شاغلی حقوق به آن حساب واریز می‌گردید، همان شماره حسابی است که باید فعال باشد تا پاداش پایان خدمت بازنشستگان به آن واریز شود.

 

نمایندگان بازنشستگان می‌گویند: بازنشستگان نباید نگران باشند چون احتمالاً در همین هفته تمام معوقات به ترتیب واریز می‌شود./شهرآرا

نظر شما
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
بازنشسته فرهنگی سال ۹۹
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
دوتا دولت بویژه دولت دوازدهم انقدر ما را بازی دادن که اعتبار و ارزش پاداش ما به اندازه ای شده که یک راس الاغ خوب بخریم برای خودشان عنبر نسا تولید کنه. تقدیمشان کنیم.اگر چه هنوز هم دست ما پولی نرسیده. تف بر عرضه شان که نتونستن پاداش یه تعداد فرهنگی بموقع پرداخت کنند اونوقت انتظار داشتیم و داریم مملکت بچرخانند.جلو خانواده نابودمان کردید خدا نابودتان کنه
عرفان
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
ای خیر نبینید الهی
بازنشسته فراموش شده
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
یه همکاری داشتیم که هیچوقت درست و حسابی مدرسه نمی آمد ، میگفت این دولت ارزش کار کردن ندارد . شعارش این بود که سی سال معلم باش ، سی تا مدرسه عوض کن. میگفت تا مدیر بخواد بفهمه تو کار کن نیستی سال تحصیلی تموم شده . آنقدر اذیت کرد تا آخر اداره به عنوان معلم پرورشی او را بکار برد و او به یه نفر پول میداد تا جای او مدرسه بیاید و خودش دنبال خرید و فروش خانه و زمین بود . آخر هم با 25 سال سابقه و 30 روز حقوق بازنشسته شد. راست میگفت این دولت فقط کیسه دغل کاران و شیادان را پر میکند.
بازنشسته فراموش شده
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
یه همکاری داشتیم که هیچوقت درست و حسابی مدرسه نمی آمد ، میگفت این دولت ارزش کار کردن ندارد . شعارش این بود که سی سال معلم باش ، سی تا مدرسه عوض کن. میگفت تا مدیر بخواد بفهمه تو کار کن نیستی سال تحصیلی تموم شده . آنقدر اذیت کرد تا آخر اداره به عنوان معلم پرورشی او را بکار برد و او به یه نفر پول میداد تا جای او مدرسه بیاید و خودش دنبال خرید و فروش خانه و زمین بود . آخر هم با 25 سال و 30 روز حقوق بازنشسته شد. راست میگفت این دولت فقط کیسه دغل کاران و شیادان را پر میکند.
جواد
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
خدا وکیلی اگه اخبار منتشر شده تو این یک سال را در مورد پاداش کنار هم بگذاریم یک بار پرداخت شده دفعه بعد احتمالا پرداخت میشه و بار سوم یک جایی گیر داره و همینطور تکرار شده بیشتر دانشمندان شیعی بر این باورند که قبح دروغ ذاتی نیست. آنها با استناد به ادلۀ عقلی و نیز روایات حکم کرده‌اند که بنا بر مصلحت، دروغ‌گویی جایز و گاه لازم است.