صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - 2021 November 22
کد خبر: ۱۱۰۷۱۱

قتل دو خواهر توسط برادر با تفنگ ساچمه‌ای

فرمانده انتظامی میاندرود از وقوع نزاع و درگیری منجر به تیراندازی و قتل در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد که باعث کشته شدن ۲ نفر و زخمی شدن یک نفر دیگر شده است.

به گزارش راهبرد معاصر؛  سرهنگ مجید باقری جامخانه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت که اعضای یک خانواده به دلیل نامعلومی با یکدیگر درگیر شدند که در نتیجه مردی ۵۵ ساله از اعضای خانواده به سمت خواهرانش در یک اقدام جنون آمیز با استفاده از اسلحه شکاری تیراندازی کرد.

 

وی گفت که در این حادثه یکی از خواهران بر اثر اصابت گلوله ساچمه ای در دم جان باخت و ۲ تن دیگر بشدت مصدوم شدند که با حضور عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند که در ادامه یکی از مصدومان که خواهر دومی بوده است نیز بدلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.


سرهنگ باقری از دستگیری متهم به قتل و کشف سلاح در صحنه جرم با حضور بموقع پلیس خبر داد و افزود: متهم که پس از ارتکاب جرم، دچار شوک و حمله قلبی شده بود پس از انتقال به مرکز درمانی و بهبودی نسبی در تحقیقات اولیه پلیس به جرم خود مبنی بر قتل خواهرانش به علت اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.

 

وی افزود که پرونده قضائی بابت این درگیری و نزاع خانوادگی تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شده است.

 

تا پیش از انتشار این خبر کما رفتن خواهر سومی این درگیری نیز در فضای مجازی منتشر شده است. همچنین گفته شده است که مشکلات سهم خواهی در ارث پدری علت این درگیری بوده است./ایرنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: