صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۵۷ - ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - 2021 November 23
کد خبر: ۱۱۰۸۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

خرید بلیت بازی پرسپولیس صنعت نفت آبادان + قیمت

تماشاگرانی که قصد تماشای زندهدیدار دو تیم لیگ برتری پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه را دارند می توانند برای خرید بلیط دیدار این دو تیم اقدام کنند در ادامه قیمت خرید بلیت دیدار پرسپولیس و صنعت نفت را می آوریم.

به گزارش راهبرد معاصر؛ پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در هفته ششم رقابت های لیگ برتر فردا 3 آذر 1400 به مصاف هم خواهند رفت این بازی با حضور تماشاگران در ورزشگاه ارادی تهران برگزار می شود در ادامه این خبر جزئیات خرید بلیت بازی پرسپولیس صنعت نفت آبادان همراه با قیمت بلیت بازی پرسپولیس و صنعت نفت را بخوانید.

 

با اعلام مدیریت باشگاه پرسپولیس بلیت دیدار این تیم مقابل صنعت نفت ۱۰۰، ۸۰ و ۵۰ هزار تومانی قیمت گذاری شد.

 

طبق اعلام سایت رسمی باشگاه پرسپولیس بلیت‌های دیدار با صنعت نفت قیمت‌های ۱۰۰، ۸۰ و ۵۰ هزار تومانی به فروش خواهد رسید.

 

مجید صدری، سرپرست باشگاه پرسپولیس که شب گذشته میهمان برنامه فوتبال برتر بود در واکنش به قیمت‌های بالای بلیت‌ها گفت: کجای این گران است؟ آخرین بار قیمت‌ها دو سال پیش مشخص شده بود و فکر می‌کنم این مبالغ الان هزینه‌ای نباشد. قول می‌دهیم تخفیفات خوبی برای افرادی که دوست دارند هزینه کمتری پرداخت کنند، در نظر بگیریم.

تخفیف خرید بلیط دیدار پرسپولیس و صنعت نفت


با دستور سرپرست باشگاه پرسپولیس، برای فروش بلیت‌های بازی این تیم و صنعت نفت آبادان که امروز انجام خواهد شد، تخفیف ۳۰ درصدی در نظر گرفته شد.

 

با دستور سید مجید صدری، این باشگاه به نشانه قدردانی از هواداران به جهت مشارکت‌ در طرح‌هایی چون فروش بلیت مجازی که پیش از این اتفاق افتاد و به ویژه عضویت هواداری در اپلیکیشن مورد نظر این باشگاه، تخفیف ۳۰ درصدی را برای خرید بلیت بازی پرسپولیس و صنعت نفت ‌آبادان در نظر گرفته است.

 

برای این بازی با توجه به بسته بودن درب غربی و همچنین با نظر مسوولان امر، تنها سکوهای روبه‌روی جایگاه و کنار جایگاه برای استقرار تماشاگران در نظر گرفته شده است. به این ترتیب فقط فروش بلیت‌ها ۸۰ هزار و ۵۰ هزار تومانی فعال خواهد بود که بعد از انتخاب از سوی کاربران، در هنگام محاسبه هزینه، تخفیف ۳۰ درصدی تعلق خواهد گرفت.

 

فقط نفراتی باید برای خرید بلیت اقدام کنند که کد ملی آن‌ها در سامانه وزارت بهداشت به عنوان دریافت کنندگان هر دو دوز واکسن ثبت شده است و ۱۵ روز هم از تزریق دوز دوم واکسن گذشته باشد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر حسین حقی
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
نمی تونید بهتر کنید خیلی