صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۰۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 13
کد خبر: ۱۱۱۱۰
صالحی:

بازار کاغذ به زودی سرو سامان پیدا می‌کند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزیر ارشاد قول داد بازار کاغذ در کشور به زودی سرو سامان پیدا کند چرا که واردات همه نیازهای کشور انجام شده و فقط در بخش توزیع و نظارت بر توزیع مشکلاتی وجود دارد که این مشکلات نیز در حال مرتفع شدن است.

به گزارش راهبرد معاصر ، محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: در جلسه امروز سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در جلسه کمیسیون گزارشی را در حوزه‌های مختلف کاری مربوط به این وزارتخانه و همچنین موضوع کاغذ به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

 

وی افزود: وزیر ارشاد قول داد که به زودی وضعیت کاغذ در بازار سروسامان می‌گیرد اما من بعید می‌دانم که اینگونه شود و این موضوع تحقق پیدا کند.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: صالحی قول داد بازار کاغذ در کشور به زودی سرو سامان پیدا کند چرا که واردات همه نیازهای کشور انجام شده و فقط در بخش توزیع و نظارت بر توزیع مشکلاتی وجود دارد که این مشکلات نیز در حال مرتفع شدن است.

 

سعیدی خاطرنشان کرد: وزیر ارشاد در رابطه با نمایشگاه کتاب عنوان کرد که نمایشگاه کتاب امسال با استقبال خوبی از جانب ناشران داخلی و هم بین‌المللی به ویژه چین همراه بود و علیرغم گرانی کاغذ و کتاب استقبال مردم برای خرید کتاب مناسب بود.

منبع : فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: