صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۲:۳۵
  • چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
  • Wednesday 14 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۳ - ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - 2021 November 28
کد خبر: ۱۱۱۴۷۰

آخرین اخبار رتبه بندی معلمان/ احتمال خارج شدن لایحه از دستور وجود دارد؟

به گفته وحیدی نماینده مجلس شورای اسلامی افزایش یک میلیون یا دو میلیونی پولی نیست که مشکل معلم را حل کند حداقل مجبوریم لایحه را از دستور خارج کرده فوق‌العاده معلمان را پرداخت کنیم و زمانی که اعتبار لازم تامین شد مجددا در دستور قرار دهیم.

به گزارش راهبرد معاصر  محمد وحیدی طی تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس یکشنبه ۷ آذر درباره رتبه بندی معلمان خطاب به دولت گفت: اگر دولت توان پرداخت اعتبار این لایحه را ندارد صراحتا اعلام کند و مجلس شورای اسلامی نیز با شجاعت آن را از دستور کار خارج کند.  لایحه رتبه‌ بندی فرهنگیان تاکنون سه بار با اولویت در صحن مجلس بررسی شده اما هیات رئیسه مرتباً اعداد و ارقام مختلفی را در خصوص اجرای این لایحه اعلام می‌کند.

بنا بر آخرین اخبار رتبه بندی به گفته وحیدی افزایش یک میلیون یا دو میلیونی پولی نیست که مشکل معلم را حل کند حداقل مجبوریم لایحه را از دستور خارج کرده فوق‌العاده معلمان را پرداخت کنیم و زمانی که اعتبار لازم تامین شد مجددا در دستور قرار دهیم. وی ادامه داد: با این رویه که پیش گرفته شده هم آبروی مجلس را برده‌اید هم آبروی دولت را؛ اگر مصوبه مجلس شورای اسلامی بار مالی برای دولت دارد اجازه دهید به شورای نگهبان رفته و اجازه دهید شورای نگهبان به آن رسیدگی کند اما جلوی حق نماینده را نگیرید.

 

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: