صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۷:۵۹
  • چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
  • Wednesday 14 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 09
کد خبر: ۱۱۲۸۵۸

برنامه‌های سفر آیت الله رئیسی به لرستان اعلام شد

استاندار لرستان برنامه‌های سفر یک روزه رئیس جمهور و وزرا به استان را تشریح کرد.

فرهاد زیویار ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سفر رئیس جمهور و هئیت دولت فردا جمعه ۱۹ آذر ماه انجام می‌شود اظهار داشت:برنامه‌های سفر رئیس جمهور از ساعت هفت صبح شروع می‌شود و در اولین برنامه اول صبح استقبال از رئیس جمهور برگزار و بعد از مراسم استقبال در معیت رئیس جمهور، وزرا و اعضای کابینه بعضی از وزرا به شهرستان‌ها اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه وزیر صمت به شهرستان بروجرد، وزیر تعاون و کار به شهرستان‌های دورود و ازنا اعزام می‌شود افزود:معاون رئیس جمهور به مناطق محروم شهرستان الیگودرز، وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان سلسله و دلفان، وزیر ورزش و جوانان به شهرستان کوهدشت و رومشگان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان پلدختر و چند نفر از اعضای کابینه ازجمله وزیر نیرو در مرکز استان حضور دارند.

استاندار لرستان با تشریح برنامه‌های بعد از ظهر رئیس جمهور عنوان کرد:اقشار مختلف از جمله فرهنگیان، دانشگاهیان، صنعتگران، نیرو‌های جهادی و بسیجی، حوزه‌های کشاورزی و همه بخش‌هایی که در استان حضور دارند با رئیس جمهور دیدار و برخی هم در این دیدار دیدگاه‌های خود را مطرح می‌کنند.

وی بیان کرد:بعد از دیدار با اقشار جلسه شورای اداری استان با حضور ۱۷۰ نفر از مدیران استانی، اعضای کابینه و وزرا برگزار می‌شود و مرحله نهایی تصمیم گیری راجع به مطالبات استان انجام می‌شود.

زیویار گفت:در یک ماه گذشته در سلسله نشست‌هایی که در استان و تهران با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، معاونین و وزرا برگزار شده و جلسه نیمه نهایی هم با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد که تقریبا ۷۰ تا ۸۰ درصد چکش کاری‌های لازم به عمل آمده و ما نظر موافق را کسب کردیم و انشالله در جلسه نهایی شورای اداری است گام‌های نهایی برداشته می‌شود.

بیشتر بخوانید

استاندار لرستان: صنعت لرستان وضعیت مطلوبی ندارد/ وضعیت اکثر واحد‌های نیمه‌تعطیل مناسب نیست

مطالبات مردم لرستان از دولت ـ ۵| پلدختر شهری که هنوز مردمانش با آثار سیل فروردین ماه ۹۸ درگیرند/ اینجا به نگاه دقیق دولت نیاز دارد + تصاویر

مطالبات مردم لرستان از دولت ـ ۳| جولان محرومیت در شهرستان دلفان/ ۵ درخواست مردم منطقه از رئیس جمهور + تصاویر

به گزارش تسنیم، رستم قاسمی وزیر مسکن و شهرسازی عصر امروز وارد خرم آباد می‌شود و انسیه خزعلی معاون زنان و خانواده رئیس جمهور نیز صبح امروز به شهرستان دلفان استان لرستان سفر کرده اند./تسنیم

 

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: