صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۱:۳۱ - ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 09
کد خبر: ۱۱۲۸۹۸

نظر کارشناس داوری درباره گل دوم هوادار به پرسپولیس

کارشناس داوری فوتبال ایران معتقد است گل دوم تیم هوادار باید مردود اعلام می‌شد.

به گزارش راهبرد معاصر، ابراهیم میرزابیگی درباره قضاوت علی صفایی در دیدار پرسپولیس و هوادار اظهار داشت: در دقیقه ۲۷ بازیکن هوادار توپ را وارد دروازه پرسپولیس کرد، ولی کمک داور به درستی این صحنه را آفساید تشخیص داد. در ادامه نیز هند مهدی عبدی نزدیک به دروازه هوادار به خوبی تشخیص داده شد.

وی اضافه کرد: گل اول هوادار شرایط خاصی داشت. بازیکن هوادار ابتدا در آفساید بود، ولی بعد از ضربه سر بازیکن پرسپولیس و تاثیرگذاری روی توپ، گل به شکل صحیحی رقم خورد و آفساید نبود. گل اول پرسپولیس نیز به صورت صحیح به ثمر رسید.

این کارشناس داوری درباره صحنه مشکوک به پنالتی برای پرسپولیس در دقیقه ۴۴ عنوان کرد: خطایی روی مهدی عبدی در دقیقه ۴۴ انجام شد، ولی داور این خطا را نگرفت. این صحنه فقط یک بار از تلویزیون پخش شد و به طور کامل مشخص نشد که بیرون یا درون محوطه جریمه خطا صورت گرفته است. با این حال به نظر می‌رسید پای عبدی روی خط بوده و اگر این اتفاق رخ داده باشد داور باید به نفع پرسپولیس اعلام پنالتی می‌کرد، چرا که خط، جزیی از محوطه جریمه است.

میرزابیگی درباره گل دوم هوادار یادآور شد: هرچند به سختی می‌شد درباره این صحنه نظر داد، ولی خطای هند از سوی مهاجم هوادار رقم خورده و این گل باید مردود اعلام می‌شد./تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: