صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۰۹ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 April 28
کد خبر: ۱۱۲۹
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

مراحل ثبت کارت سوخت در اپلیکیشن دولت همراه + عکس

با استفاده از اپلیکیشن دولت همراه، مالکان خودرو و موتور سیکلت می توانند به صورت رایگان نسبت به ثبت کارت سوخت و تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت اقدام کنند.
به گزارش راهبرد معاصر؛ با پایان زمان بندی ثبت کارت سوخت المثنی، مالکان خودرو و موتور سیکلت تنها با داشتن کارت سوخت و یا تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت امکان استفاده از جایگاه ها و تهیه بنزین و گازوئیل را خواهند داشت و تا پایان این زمان یعنی 24 آذر باید نسبت به دریافت کارت سوخت المثنی اقدام کنند. هنوز درباره تمدید زمان ثبت کارت سوخت المثنی اطلاعیه ای صادر نشده و لذا بهتر است در همین فرصت مالکان خودرو اقدام کنند.
 
استفاده از اپلیکیشن دولت همراه یکی از آسان ترین شیوه ها برای تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت و ثبت کارت سوخت است و هیچ هزینه ای برای افراد ندارد. در ادامه آموزش و مراحل ثبت کارت سوخت در اپلیکیشن دولت همراه به منظور تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت به صورت تصویری توضیح داده می شود.
 
1- ابتدا باید اپلیکیشن دولت همراه را دانلود و روی گوشی های هوشمند خود نصب کنید. این اپلیکیشن را می توانید از بازار در اندروید و سایر مراکز دانلود نرم افزار موبایل تهیه کنید و یا از اینجا دانلود کنید.
دانلود اپلیکیشن خدمات دولت همراه برای کارت سوخت
 
2- پس از نصب اپلیکیشن وارد برنامه شوید. در بدو لازم است شماره تلفن همراه خود را وارد کنید تا یک پیامک تایید به گوشی شما ارسال شود. سپس کد ملی و تاریخ تولدتان را وارد کنید و پس از نمایش اطلاعات در صورت صحت تایید کنید.
 
 
3- پس از تایید و ورود به اپلیکیشن دولت همراه، روی گزینه ثبت نام در سامانه هوشمند سوخت بزنید تا وارد صفحه بعد شوید:
 
 
4- در این صفحه باید اطلاعات وسیله نقیله تان را وارد کنید. توجه کنید حتما باید شماره تلفن و وسیله نقیه به نام شما باشد تا ثبت نام شما کامل شود. از دو روش می توانید وسیله نقلیه خود را معرفی کنید یا بارکد روی کارت خودرو را از طریق نرم افزار اسکن کنید و یا کد شناسایی (vin) خودرو یا موتور سیکلت خود را به صورت دستی وارد کنید.
 
 
5- پس از تایید اطلاعات خودرو، لیست شماره کارت های بانکی شما به نمایش در می آید و شما باید یکی از آنها را که قصد تبدیل به کارت سوخت دارید انتخاب کنید و تایید کنید.
 
 
6- در نهایت اطلاعات وسیله نقلیه و کارت بانکی شما نمایش داده می شود و با انتخاب ثبت نهایی یک پیامک با این محتوا برای شما ارسال می شود:
«درخواست شما ثبت و در حال بررسی است»
 
کارت ثبت کارت سوخت شما با پایان رسید و پس از بررسی و تایید، تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت با موفقیت انجام شده است.
 

برای دریافت آخرین اخبار و اطلاع از سایر روش های ثبت کارت سوخت المثنی روی این لینک کلیک کنید:

 
مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
جواد
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
سلام الان که برنامه مشکل داره....ثبت نام کارت سوخت هم وجود نداره
علی
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
سلام من سیم کارت به نام خودم هست ولی باز نمیکنه
محسن
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
اونهایی که سیم کارت بنامشون ندارن برن پلیس +۱۰اونجا ثبت نام کنم
امیر
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
کار ساده‌ای به نظر میرسه اگر اپلیکیشن رو داشته باشین ولی دانلود اپلیکیشن برای سیستم ISO کار راحتی نیست تمام سایتهای که میشه ازش این اپ رو دانلود کرد پولی هستن (۵۰۰ تومان در روز ) که میشه ماهی ۱۵ هزار تومن پس حداقل شما باید ۱۵۰۰۰۰ تومن بدین تا اپلیکیشن مجانی رو دانلود کنین تازه اگه بعدا با گذاشتن چند ساعت وقت بتونین از عضویت خارج بشین وگرنه همین طور پول بر میداره از این دزدی به کی باید شکایت کرد چون خود دولت یه پای این داستانه
حمید
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
بابا تو رو خدا بس کنید دردمون گرفت خدا شاهده یزید اینکا را رو با مردم زمانش نکرد
برنامه درست میکنید میریم توش کلا سر درد میگیریم یا بالا نمیاره یا کلا مارو گرفتید
به قول دوستمون دستش درد نکنه خوب گفته بود تو پیام قبلی یه عوارضی رد میکنیم سریع پیامش میاد اقا خدا بد میزنه بس کنید خجالت هم خوب چیزیه مارو گرفتید اونجا برنامه خوب کار می‌کنه اینجا دست ما نه چون اونجا میصرفه
خدا ازتون نگذره از خانواده هاتون پس بدید مسئولین بی شرف
ناشناس
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
سلام یعنی کارت بانکی به جای کارت سوخت کار میکند
ناشناس
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
بابایکی جواب بده بنده تلفنی بنامم نیست جه کنم تابراکرت سوخت ثبت نام کنم
کیومرث دهنوئی
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
با سلام ببخشید من یک ماشین بنام دختر ۶ساله ام زدم ولی چون تلفن بنام ایشان نمیشود در سامانه برای ثبت نام کارت سوخت المثنی نمیتوانم ثبت نام کنم لطفا راهنمائی بفرمائید متشکرم
حسن
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
درباره قایق صیادی چه باید کرد
مجتبی آموزنده
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
پس بعد از این که چند روز که نوبت ماشد وارد سایت شدیم عنی کارت سوخت ماشین برای ما ارسال نمیشه پول چاپ قبلی که از ما گرفتن ۱۱ ماه هم از روش گذشته پلاک کرج هست کارت سوخت ما به پست کرج تحویل داده نشده چه برسه که در خانه بیاد حالاچی دوباره پلیس +۱۰ دوباره باید بریم اومدیم خواستیم پول بدیم تو کارت بانکی پول نداشتیم نقدی پول بنزین داده بشه چه باید کرد خدایی نقشه واسه مردم کشیدین دودش تو چشم خودتون میره از ما گفتن بود انقدر تو زندگی مردم دست اندازی نکنید مثل سامانه پرداخت عوارض الکترونیکه یکی اونم تو قم رد کردیم زود پیام جریمه آومد حالا که بر چسب گرفتیم کل عوارض جادهی یک پرداخت آسان نداره پاشین بابا جمع کنید این دکان دستگاه رو که پول از مردم میگیرین یارانه بسته حمایتی به کارمند میدهید ملت بدبخت رو جیبشو میزنید راند خاری تا کجا این هم عقب بودن ما ملت دریغ از پست سامانه الکترونیک ولی یک دوربین تو جاده رد کنی زود اس پیام جریمه ما که ازتون نمیگزریم خدا هم ازتون نگذره این پولها خوردن نداره