صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 14
کد خبر: ۱۱۳۵۵۱

اظهارنظر جنجالى درباره گل دوم هوادار به پرسپوليس!

بعد از بازی با پرسپولیس هیجان داشتم و فکر کردم با دست گل زده ام!

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمدی گفت: تصمیم داور درباره گلی که به پرسپولیس زدم، درست بود؛ اما خودم هم نمی‌دانم توپ به دستم خورد یا نه.


 محمدجواد محمدی، بازیکن تیم فوتبال هوادار درباره گلی که هفته گذشته با دست به پرسپولیس زد و داور متوجه آن نشد، اظهار داشت: روی آن گل، عباسیان توپ را سانتر کرد و تمام فکر من این بود که توپ را با سر وارد دروازه کنم؛ اما توپ از سرم رد شد. حتی قصدم این بود که با دست هم گل بزنم، اما توپ به دستم اصابت نکرد و لک هم نتوانست توپ را دفع کند. به همین دلیل توپ پس از برخورد به بدن من به خود لک برخورد کرد و وارد دروازه شد.


محمدی در ادامه گفت: پرسپولیس و استقلال باشگاه‌های بزرگی هستند که تمام بازیکنان آرزوی بازی با آن ها یا گل زدن به این تیم‌ها را دارند. وقتی توپ وارد دروازه شد، این قدر خوشحال بودم که نمی‌دانستم توپ به کجای بدنم برخورد کرده است.


او در پاسخ به این سوال که اگر نمی‌دانست توپ به کجا برخورد کرده است، چرا پس از بازی به گلزنی با دست اعتراف کرد، گفت: وقتی به رختکن رفتم، دیدم که فضای مجازی پر شده از این که گل من مارادونایی بوده و با دست به ثمر رسیده است. هنوز هم نمی‌دانم توپ به کجای بدنم برخورد کرده است. وقتی فیلم گل را دیدیم، این طور به نظر می‌رسید که با دست گل زدم؛ اما در آن لحظه خیلی هیجان داشتم و دستکش دستم بود. وقتی خبرنگار درباره گل از من پرسید، به خاطر هیجانی که داشتم گفتم با دست گل زدم؛ اما از دوربین پشت دروازه مشخص است که توپ از روی دستم رد شده و با دستم برخوردی نداشته است.


بازیکن هوادار در ادامه گفت: تمام بازیکنان پرسپولیس باتجربه و ملی پوش هستند و اگر اتفاقی افتاده بود، روی سر من و داور می‌ریختند. هیچ کسی آن صحنه را ندید و دوربین هم جا ماند. حتی خود من هم نمی‌دانم که توپ به دستم خورده است یا نه.


محمدی گفت: از تصاویر مشخص است که داور بازی آن صحنه را با دقت دیده و تصمیمش کاملا درست بوده است؛ زیرا هیچ خطای هندی رخ نداد. به عنوان بازیکن فکر می‌کردم توپ را با دست وارد دروازه کرده ام، اما داور بازی صحنه را به دقت دید و از او تشکر می‌کنم.


او در پاسخ به این سوال که آیا توپ با دستش برخوردی داشته یا خیر گفت: واقعا خودم هم نمی‌دانم و بعد از بازی با پرسپولیس، هر شب قبل از خواب به این موضوع فکر می‌کنم./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: