صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۸:۲۱ - ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 19
کد خبر: ۱۱۴۳۰۳

نبرد شهرخودرو علیه استقلال ثانی!

شهرخودرو امروز برای کسب نخستین پیروزی فصل در جام حذفی به میدان می‌رود.

به گزارش راهبرد معاصر مسابقات جام حذفی فوتبال کشور به مرحله یک‌شانزدهم نهایی رسید تا از امروز تیم‌های لیگ‌برتری هم وارد کارزار رقابت شوند؛ پیکار‌هایی که در مراحل قبلی یک تیم مشهدی از گردونه آن کنار رفته بود و حالا بعد از تیم دسته‌دومی فوتبال مشهد، پیام توس خراسان، نوبت به تیم لیگ‌برتری شهرخودرو رسیده است تا در این آوردگاه توان خود را به ورطه آزمون بگذارد؛ تیمی که طی ۱۰ هفته گذشته از لیگ برتر فوتبال، انواع‌و‌اقسام مشکلات و بحران‌ها را داشته، اما امیدوار است در دیدار امروز که از ساعت ۱۴:۴۵ در ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) مشهد برگزار خواهد شد، از پسِ استقلال ملاثانی لیگ‌یکی بربیاید. این اولین آزمون هفته شهرخودرویی‌ها برابر ۲ استقلالی است که باید طی ۵ روز با آن‌ها رو‌به‌رو شوند.

ملاثانی، قعرنشین لیگ‌یک

استقلال ملاثانی، تیم پایین‌نشین لیگ دسته‌یک فوتبال کشور، امروز میهمان شهرخودرویی است که در لیگ برتر فوتبال پایین‌نشین مطلق است؛ دیداری حساس در جام حذفی برای ۲ تیم که هر کدام برای بازگشت روحیه به اردوگاهشان به پیروزی در آن می‌اندیشند. تیم ملاثانی در جدول هجده‌تیمی لیگ دسته‌یک با فقط ۷‌امتیاز، شانزدهم است؛ تیمی که از ۱۰ بازی این فصل فقط یک برد دارد و ۴ تساوی و ۵ باخت هم سهم این تیم از جدال‌هایش تا‌به‌اینجا بوده است. تیمی که فصل را با عزیز فریسات به‌عنوان سرمربی آغاز کرد و بعد از نتایج ضعیف و خیلی زود، سکان هدایتش به ابراهیم اشکش سپرده شد.

یک‌شانزدهم نفرین‌شده

تیم فوتبال شهرخودرو فصل قبل در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام‌حذفی ۲‌بر ۱ بازی را به ذوب‌آهن واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. مشهدی‌ها فصل قبل‌ترش هم در همین مرحله ۱ بر ۰ برابر نفت مسجدسلیمان آن‌هم در ورزشگاه امام‌رضا (ع) باخته و حذف شده بودند. به نظر می‌رسد این مرحله برای نماینده مشهد در جام حذفی مرحله‌ای نفرین‌شده است و به‌همین‌جهت بازی امروز از حساسیت‌های دوچندانی برخوردار است.

سیدعباسی: جام حذفی هندوانه سربسته است

داوود سیدعباسی، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد، در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر استقلال ملاثانی گفت: جام حذفی مثل هندوانه سربسته است. تیم‌های ناشناخته در این جام وارد می‌شوند و این، کار را برای شما سخت می‌کند. با‌این‌همه امیدواریم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه بگیریم. وی در ادامه با اشاره به جایگاهش در شهرخودرو اظهار کرد: من به‌عنوان سرمربی در این تیم هستم و طی صحبتی که داشتیم، قرار شد اگر کوزین به ایران آمد، ایشان سرمربی باشد و من دستیار او؛ در‌غیر‌این‌صورت خود‌م سرمربی هستم و یک مربی ایرانی را به‌عنوان دستیار به کادرمان اضافه می‌کنیم.

سیدعباسی با تأکید بر اینکه در امور فنی تیم اختیار تام دارد، ادامه داد: هیچ دخالت فنی در کار من نمی‌شود و شخصیت من طوری است که همیشه خودم تصمیم نهایی را می‌گیرم. وی افزود: بعد از بازی استقلال ملاثانی و تا قبل از بازی استقلال، تکلیف نهایی مسئله نیمکت تیم نیز مشخص خواهد شد./شهرآرا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: