صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۶:۰۱
  • يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 19 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 21
کد خبر: ۱۱۴۶۰۳

دعوی استقلال رد شد

دعوی باشگاه استقلال در پرونده رضا کردان رد شد.

به گزارش راهبرد معاصر، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، آرای صادره مربوط به شکایات مختلف را به شرح زیر صادر کرد:

 

*کمیته وضعیت بازیکنان درباره پرونده رضا کردان اعلام کرد که دعوی خواهان (باشگاه استقلال) را در مورد تمامی خواسته‌ها و خواندگان (باشگاه هوادار - رضا کردان) مردود دانسته و نسبت به آن، قرار رد دعوی صادر می‌شود.

 

* کمیته وضعیت بازیکنان در مورد پرونده امید جهانبخش اعلام کرد که باشگاه سایپای تهران به پرداخت سه میلیارد و 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت 76 میلیون و 300 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان (جهانبخش) محکوم شد.

 

همچنین کمیته وضعیت بازیکنان درباره دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و 300 میلیون ریال قرار رد دعوی صادر کرد. در صورت عدم پرداخت محکوم‌به در مهلت مقرر، مجازات‌های مقرر در ماده 89 مقررات انضباطی و ماده 13 مقررات نقل‌وانتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان مصوب 1396 نسبت به محکوم‌علیه اعمال خواهد شد.

 

* کمیته وضعیت بازیکنان در مورد پرونده سپهر ایزدی اعلام کرد که باشگاه شهرداری بندر ماهشهر به پرداخت 300 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ شش میلیون و 540 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

 

در صورت عدم پرداخت محکوم‌به در مهلت مقرر، مجازات‌های مقرر در ماده 89 مقررات انضباطی و ماده 13 مقررات نقل‌وانتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان مصوب 1396 نسبت به محکوم‌علیه اعمال خواهد شد.

* کمیته وضعیت بازیکنان درباره پرونده حسین رحمانی اعلام کرد که باشگاه شهدای بابلسر به پرداخت یک میلیارد و 50 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 20 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان و مبلغ دو میلیون و 890 هزار ریال بابت مابقی هزینه دادرسی در حق فدراسیون فوتبال محکوم شد.

 

در صورت عدم پرداخت محکوم به در مهلت مقرر، مجازات‌های مقرر در ماده 89 مقررات انضباطی و ماده 13 مقررات نقل‌وانتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان مصوب 1396 نسبت به محکوم‌علیه اعمال خواهد شد.

 

کمیته وضعیت بازیکنان در مورد پرونده عطا کریم‌پور اعلام کرد که باشگاه ماشین‌سازی تبریز به پرداخت 200 میلیون ریال به انضمام مبلغ چهار میلیون و 360 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در مهلت 30 روزه مقرر در بند 2 ماده 13 مقررات نقل‌وانتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال مصوب 1396 از تاریخ قطعیت دادنامه در حق عطا کریم‌پور محکوم می‌شود.

 

در صورت عدم پرداخت به محکوم‌به در مهلت مقرر، مجازات‌های مقرر در ماده 89 مقررات انضباطی و ماده 13 مقررات نقل‌وانتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان مصوب 1396 نسبت به محکوم‌علیه اعمال خواهد شد.

* با اعلام کمیته وضعیت بازیکنان درباره پرونده امیر آبی، باشگاه شاهین بندر عامری به پرداخت 382 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت هشت میلیون و 327 هزار و 600 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم می‌شود.

 

در صورت عدم پرداخت به محکوم‌به در مهلت مقرر، مجازات‌های مقرر در ماده 89 مقررات انضباطی و ماده 13 مقررات نقل‌وانتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان مصوب 1396 نسبت به محکوم‌علیه اعمال خواهد شد./ تسنیم

نظر شما