صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۳:۱۷
  • چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Wednesday 15 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۹ - ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 21
کد خبر: ۱۱۴۶۵۶

آغاز نسخه نویسی الکترونیکی از فردا در کشور

مدیر کل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی از آغاز نسخه نویسی الکترونیکی از فردا در کشور خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر شهرام غفاری، مدیر کل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی در ارتباط زنده با شبکه خبر از آغاز نسخه نویسی الکترونیکی در کشور از روز چهارشنبه خبر داد و اظهار کرد: به موجب قانون از فردا نسخه نویسی الکترونیکی برای سازمان تأمین اجتماعی و دیگر سازمانها اجباری و الزامی و محقق می شود.

وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی تجربه خوبی در این سال‌ها از نسخه نویسی داشته است، از سال های گذشته هم اقدامات مطلوبی در این باره صورت گرفته و اجرایی کرده است.

مدیر کل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: فردا از نظر ما همه چیز آماده است البته مشکلاتی برای اجرای نسخه نویسی در کشوربرای برخی مراکز دانشگاهی و پزشکان و مردم احتمالا به وجود آید اما تهمیداتی برای آن دیده شده و انشالله هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد و مردم کماکان می‌توانند مراجعه کنند و از خدمات بهره مند شوند.

وی تأکید کرد: در صورت به وجود آمدن مشکلات جزیی بیمه شدگان و پزشکان نگران نباشند و می توانند از نسخه های کاغذی استفاده کنند.

غفاری درباره کارآمد بودن سیستم نسخه نویسی الکترونیکی، عنوان کرد: راه سوء استفاده در نظام الکترونیکی مانند دیگر حوزه ها وجود دارد اما خوشبختانه بر این بخش نظارت دقیقی وجود دارد و تهمیدانی اندیشیده شده است، به طور مثال اگر یک کد بیمه ای در دو استان استفاده شود ما از این موضوع اطلاع داریم، این در حالی است که در نسخه های کاغذی این کونه نبود./فارس

نظر شما