صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۸:۴۲ - ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - 2021 December 21
کد خبر: ۱۱۴۶۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

آخرین اخبار طرح ساماندهی کارکنان دولت

به گفته رئیس کمیسیون اجتماعی طرح ساماندهی کارکنان دولت هفته آینده نهایی می‌شود.

به گزارش راهبرد معاصر ولی اسماعیلی گفت:ر طرح ساماندهی کارکنان دولت هفته آینده نهایی می‌شود و دولت در راستای اجرای طرح ساماندهی کارکنان دولت می‌کوشد برخی از سامانه ها را تقویت کند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از جلسه‌ای هفته آینده این کمیسون پیرو بررسی طرح سامان دهی استخدام کارکنان دولت خبر داد و گفت: در این جلسه طرح سامان دهی استخدام کارکنان دولت جمع‌بندی و نهایی خواهد شد.

ولی اسماعیلی در گفت‌و‌گو با میزان، با اشاره به سرنوشت طرح ساماندهی استخدام کارکنار دولت در محلس گفت: تقریبا هفت ماده این طرح مورد بررسی قرار گرفته و نهایی شده است.

وی تاکید کرد: احتمالا یک الی دو ماده هم به این طرح الحاق خواهد شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: انشالله هفته آینده کمیسیون جلسه‌ای پیرو این طرح خواهد داشت که در آن جلسه این طرح جمع‌بندی می‌شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: بعد از جمع بندی، طرح مذکور به هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد.

اسماعیلی با بیان اینکه دولت می‌کوشد در راستای اجرای این طرح برخی از سامانه ها را تقویت کند، بیان داشت: در این رابطه ما سعی کردیم، طرح خودمان برای ساماندهی کارکنان را پیش بردیم تا ایده دولت چراکه در برخی موارد مقداری اختلاف دیدگاه با دولت وجود داشت./شناسنامه قانون

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
لطفا نیروهای شرکتی سابقه بالا را رسمی کنید مگه ما برای این مملکت نیستیم ؟ وقتی بین ما و ایثارگران تبعیض است دیگه چه امیدی به آینده می تونیم داشته باشیم همگی به نوعی در سرنوشت کشور دخیل بودیم چرا ایثارگر بودن هم مثل مدرک گرایی شده چرا چرا چرا ؟
ناشناس
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
سلام مگه مملکت ما اسلامی و برابری نیست ؟ چرا همیشه خانواده شهدا و حالا ایثارگران ارجحیت دارند؟ هم برای دانشگاه هم استخدام . همکار بنده 3 تا از فرزندانش از همین طریق استخدام شده در سالهای مختلف کارمند بانک شده . درسته خانواده شهدا و...خیلی عزیزند خدا اجرشان دهد ولی اینان برای رضای خدا و مملکت جنگیدند نه برای منافع مالی . برای عدالت جنگیدند نه تضیع کردن حق دیگران که سالیان سال کار می کنند و هنوز شرکتی اند چه بسا خیلی های دیگر چه در جبهه و چه پشت جبهه جانفشانی کردند اما مدرکی ندارند .