صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۵۱ - ۰۳ دی ۱۴۰۰ - 2021 December 24
کد خبر: ۱۱۴۹۸۳

تعطیلی فروشگاه های اپل به دلیل شیوع امیکرون

برخی از فروشگاه های اپل به دلیل شیوع کرونا امیکرون و ابتلا برخی از فروشندگان آن تعطیل شدند.

به گزارش راهبرد معاصر غول فناوری اپل به دلیل افزایش سرعت انتقال ویروس کووید ۱۹ هم در بین مردم و هم در بین کارکنانش، به طور موقت هشت فروشگاه خود را تعطیل کرد. این شرکت همچنین در اوایل ماه جاری، فروشگاه‌های خود را در هاوایی، مریلند، اوهایو، کانادا و تگزاس تعطیل کرد؛ اگرچه این کار تنها چند روز ادامه داشت، اما یکی از فروشگاه‌های خرده‌ فروشی اپل در میامی همچنان بسته است.

این شرکت در بیانیه‌ای به بلومبرگ گفت: "ما به طور منظم شرایط را زیر نظر داریم و اقدامات بهداشتی خود را برای حمایت از رفاه مشتریان و کارمندان رعایت می کنیم. همچنین متعهد به رویکردی جامع برای تیم‌های خود هستیم که آزمایش های منظمی را به منظور بررسی سلامت روزانه آن‌ها ترتیب می‌دهد. استفاده از ماسک توسط کارمندان و مشتریان، نظافت و مرخصی استعلاجی با حقوق از مهم‌ترین دغدغه‌های شرکت اپل است".

شاید در تلاشی برای متقاعد کردن مردم به خرید آنلاین، اپل به مشتریانش تحویل رایگان دو ساعته با پیک را پیشنهاد کند. این پیشنهاد برای محصولات حکاکی شده و انواع سفارش‌های خاص از جمله سفارش‌هایی که با تأمین مالی یا حواله بانکی پرداخت شده‌ است، اعمال نمی‌شود.

گفتنی است که اپل در اوایل این ماه اقدامات دیگری را به دنبال افزایش مبتلایان به سویه امیکرون ویروس کرونا انجام داده بود. در واقع این شرکت تصمیم گرفته بود برنامه‌های بازگشت به دفتر خود را به تعویق بیاندازد و استفاده از ماسک را در تمام فروشگاه‌های خود در آمریکا الزامی کرد./باشگاه خبرنگاران

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: