صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۱:۳۴ - ۰۶ دی ۱۴۰۰ - 2021 December 27
کد خبر: ۱۱۵۴۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

آخرین اخبار پرداخت وام ودیعه مسکن

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی سقف پرداخت وام ودیعه مسکن تمام نشده و بر اساس پرداخت‌هایی که در سامانه مشخص است تاکنون بین ۶۵ تا ۷۰ درصد از منابع به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش راهبرد معاصر معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: سقف پرداخت وام ودیعه مسکن تمام نشده و بر اساس پرداخت‌هایی که در سامانه مشخص است تاکنون بین ۶۵ تا ۷۰ درصد از منابع به متقاضیان پرداخت شده است.

محمود محمودزاده در مصاحبه تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، افزود: از ۱۰ هزار میلیارد تومانی که ستاد ملی کرونا برای پرداخت ودیعه مسکن در نظر گرفته بود ۳۰ تا ۳۵ درصد باقی مانده است که متقاضیانی که در بانک‌های عامل تشکیل پرونده داده اند می‌توانند وام خود را دریافت کنند.وی گفت: متقاضیانی که تا ۳۰ اذر ماه برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کرده اند می‌توانند از ۱۵ بانک عامل و موسسه اعتباری وام دریافت کنند.


آقای محمودزاده افزود: با ستاد ملی کرونا مکاتبه‌ای انجام شده تا زمان پرداخت وام تمدید شود و با تمهیداتی که ستاد ملی کرونا انجام می‌دهد تعداد بیشتری از متقاضیان بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه تعداد ثبت نام کنندگان بیشتر از اعتبار تعیین شده است گفت به همین دلیل از ستاد ملی کرونا درخواست اعتبار کردیم واگر تصویب شود پرداخت وام ودیعه مسکن ادامه پیدا میکند، در غیر این صورت تا حد سقف تعیین شده یعنی تا ۱۰ هزار میلیارد تومان وام پرداخت خواهد شد./صدا و سیما

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کسمزون
۰۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
با سلام سه ماه پیش تشکیل پرونده دادم سفته ت ضامن هم دادم برای وام ودیعه در بانک صادرات هنوز وام مرا ندادن تور خدا دست از این دزدی بازیها برداری مگر چقدر می خواهی جمع کنید اون دنیا فقط چندمتر پارچه می خواهد خبری از خانه ها ماشین وغیره لوکس نیست