صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۹:۴۵
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - 2018 December 02
کد خبر: ۱۱۵۵

دستور عارف برای پیگیری تخلف تحصیلی برادر رئیس جمهور

با گذشت 4 سال از پرونده تخلف حسین فریدون، برادر رئیس جمهور، امروز، ابطحی یکی از اعضای تیم سه نفره پیگیری این موضوع از دستور عارف برای بررسی آن خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ 4 سال پیش به دنبال جنجال رسانه ای پیش آمده برای تخلف تحصیلی "حسین فریدون" برادر رئیس‌جمهور جهت پذیرش در مقطع دکترای دانشگاه پردیس شهید بهشتی تهران، کمیته‌‌ای در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با حضور سه نفر تشکیل شد.


بنا بر اخبار منتشر شده به دلیل رخی اختلاف ها میان تیم سه نفره (ابطحی، قمی و خانلری) از یک سو و تغییر و تحولات در کمیسیون آموزش و تحقیقات انتخاب عارف به جای زاهدی از سال 93 تا کنون اظهارنظر جدی درباره این پرونده صورت نگرفته است.


در همین راستا، امروز (11 آذر 1397)، جواد ابطحی یکی از اعضای تیم سه نفره، در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم گفته است:" به‌دلیل اختلاف نظرهایی که در گزارش وجود داشت این گزارش‌ها تا تعیین تکلیف نهایی مسکوت مانده بود. بنده به‌تنهایی گزارشی را تدوین کرده بودم و آقای قمی به‌عنوان رئیس کمیته نیز گزارشی در این زمینه تدوین کرده‌اند. اخیراً آقای خانلری دیگر عضو کمیته طی نامه‌ای به محمدرضا عارف رئیس کمیسیون آموزش مجلس خواستار تعیین تکلیف این موضوع شده است. آقای عارف نیز دستور داده تا گزارش‌ها بار دیگر بررسی و طی چند روز آینده گزارش واحدی در این زمینه تدوین و در اختیار کمیسیون قرار داده شود."


نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: