صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۱۵ - ۰۹ دی ۱۴۰۰ - 2021 December 30
کد خبر: ۱۱۵۸۶۲

ماجرای چاقوکشی در پردیس سینمایی کورش چه بود؟ + فیلم

جمعیت محدودی که دو شب پیش (سه شنبه 7 دی) به تماشای فیلم سینمایی «گشت ارشاد3» به کارگردانی سعید سهیلی نشسته‌ بودند، با اتفاق عجیبی مواجه شدند.

به گزارش راهبرد معاصر جمعیت محدودی که دو شب پیش (سه شنبه 7 دی) به تماشای فیلم سینمایی «گشت ارشاد3» به کارگردانی سعید سهیلی نشسته‌ بودند، با اتفاق عجیبی مواجه شدند، بوی سیگار، صدای اعتراض مخاطبان، صدای داد، روشن شدن چراغ‌های سینما، توقف پخش فیلم و چاقوکشی در سالن سینما.
اتفاقی که روز گذشته در پردیس سینمایی کوروش رخ داد و یکی از شبکه‌ها فارسی زبان خارج از کشور ویدیو این اتفاق را منتشر کرد.
علی سرتیپی، مدیر پردیس سینمایی کورش در این باره می گوید: متاسفانه سه‌شنبه، حوالی ساعت 23 در سالن سینما کورش، دو تماشاگر که در حالت عادی نبودند و چاقو هم داشتند، هنگام تماشای فیلم شروع به سیگار کشیدن می‌کنند، چند نفر از تماشاگران به آن‌ها اعتراض می‌کنند و بین آن‌ها درگیری پیش می‌آید و خاطیان با کمک حراست به بیرون برده می‌شوند و بعد نیروی انتظامی آن‌ها را دستگیر کرد، امروز هم به دادسرا اعزام شدند تا هم بخاطر حمل سلاح سرد هم شرایط غیر طبیعی محاکمه شوند.
قمه‌کشی در سینما اتفاقی عادی نیست، اما وقتی خدا را شکر کوچک‌ترین آسیبی به کسی وارد نشده دلیلی نداشت که مردم را نگران کنیم./فیلم فوری

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: