صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۱۳ دی ۱۴۰۰ - 2022 January 03
کد خبر: ۱۱۶۲۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
نتایج قرعه کشی سایپا امروز دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰؛

اسامی برندگان فروش فوری سایپا امروز دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰+ لینک نتایج قرعه کشی سایپا با کدپیگیری و کد ملی و قیمت سایپا

قرعه کشی فروش فوری 5 محصول سایپا روز گذشته برگزار شد و امروز دوشنبه 13 دی 1400 اسامی برندگان قرعه کشی سایپا منتشر می شود متقاضیان جهت مشاهده نتایج قرعه کشی و اسامی برندگان سایپا می توانند به سایت سایپا مراجعه کنند همچنین در ادامه این خبر نیز لینک نتایج قرعه کشی سایپا و اسامی برندگان سایپا در فروش فوری دی 1400 را با کد پیگیری و کد ملی خواهیم آورد.

به گزارش راهبرد معاصر, بنا بر اعلام سایپا پس از پایان یافتن مراسم قرعه کشی فروش فوری 5 محصول کوییک با گیربکس معمولی، کوییک R، تیبا ۲، سایپا( ۱۵۱ SE ) و کوییک پلاس اتومات سایپا امروز دوشنبه 13 دی 1400  اسامی برندگان قرعه کشی سایپا و نتایج قرعه کشی بر روی سایت سایپا منتشر می شودهمچنین در ادامه این خبر لینک اسامی برندگان سایپا و نتایج قرعه کشی فروش فوری سایپا را با جزئیات فروش فوری سایپا و قیمت سایپا در دی 1400 را خواهیم آورد. 

 

 

نتایج قرعه کشی سایپا در فروش فوری دی 1400

سایپا، طرح فروش پنج محصول خود را با موعد سه ماهه از پنجشنبه هفته گذشته به مدت سه روز به اجرا گذاشت و با پایان یافتن مهلت ثبت نام، قرعه کشی این مرحله فردا یکشنه  ساعت ۱۱ روز گذشته 12 دی 1400 با حضور نهادهای نظارتی برگزار  شد و نتایج این مرحله امروز  دوشنبه 13 دی اعلام می شود.که در لینک زیر می توانید اسامی برندگان قرعه کشی سایپا در دی 1400 را مشاهده کنید.

 

قرعه کشی سایپا ویژه طرح جدید فروش فوق العاده محصولات در دی ۱۴۰۰ با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای نظارتی برگزار شد. نتایج قرعه کشی سایپا در طرح فروش فوری ویژه دی 1400 را می توانید هم از سایت سایپا و هم از لینک زیر مشاهده کنید.

 

نتایج قرعه کشی و اسامی برندگان سایپا امروز 13 دی 1400

 

اسامی برندگان سایپا با کد ملی و کد پیگیری امروز 13  دی 1400

برندگان سایپا از چند طریق می توانند از نتایج قرعه کشی سایپا مطلع شوند که می توانند برای مشاهده اسامی برندگان سایپا با کد پیگیری و کد ملی به سایت سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.comمراجعه نمائید همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه کشی سایپا اطلاع پیدا کنید.

 

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان سایپا امروز  13دی 1400

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.


چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

 

نحوه واریز وجه برندگان قرعه کشی سایپا دوشنبه 13 دی 1400

پس از اعلام نتايج قرعه كشي، منتخبین مي بايست ظرف 72 ساعت نسبت به واريز وجه پيش پرداخت قيمت خودرو به صورت علي¬الحساب اقدام تا پس از آن امکان انتخاب زمان تحویل ، رنگ خودرو و نمایندگی محل تحویل میسر گردد .

در صورت عدم تكميل وجه در موعد مقرر ، امکان ثبت نام متقاضي منتخب شده در قرعه كشي غیرفعال خواهد گردید.


در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی با شرایط بخشنامه در هر مرحله ای از ثبت نام تا تحویل خودرو، درخواست خرید خودرو ابطال و در صورت واریز وجه، مبلغ به حساب متقاضی عودت مي گردد.

 

مهلت واریز وجه برندگان قرعه کشی سایپا دی 1400

 

نکته مهم برندگان سایپا: توجه به آدرس درگاه پرداخت اینترنتی و اطمینان از اینکه آدرس آن، صرفاً و بدون هیچ حرف یا علامت اضافه و کم، با کلمهhttps شروع و صرفاً با عبارت .shaparak.ir به پایان می‌رسد. "نکات امنیتی استفاده از درگاه های پرداخت سامانه فروش اینترنتی سایپا"

 

جزئیات ثبت نام فروش فوری سایپا در دی 1400

متقاضیان از ساعت هشت صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ (به مدت دو روز) به صورت شبانه‌روزی می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/ پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

 

در این طرح خودرو‌های کوییک با گیربکس معمولی، کوییک R، تیبا ۲، سایپا ۱۵۱ SE و کوییک پلاس اتومات ارائه می‌شود. مدت تحویل این طرح سایپا حداکثر ۹۰ روز ذکر شده است.

 

فروش فوق‌العاده محصولات سایپا با هدف تنظیم بازار و پاسخ‌گویی به نیاز‌های مشتریان واقعی و مصرف‌کنندگان به‌اجرا درآمده و باتوجه به اجرای برنامه‌های مختلف پیش‌فروش و فروش فوری فوق‌العاده محصولات در کنار امکان فک رهن اسناد خودرو‌های عرضه شده در طرح‌های قبلی، پیش‌بینی می‌شود به زودی هیجانات کاذب از بازار خودرو تخلیه شده و قیمت محصولات به ثبات و پایداری برسد.

 

لینک سایت ثبت نام سایپا/ ورود به سایت سایپا

طرح فروش فوق العاده دی ماه محصولات گروه خودرو سازی سایپا از روز پنج شنبه تاریخ 1400/10/09 ساعت 8 صبح شروع می شود. (به مدت دو روز)

 

نحوه ثبت نام خودرو های سایپا در فروش فوری ویژه دی 1400

ورود به سایت فروش اینترنتی saipa.iranecar.com و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری (متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده‌اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند)
ورود به قسمت خرید خودرو و انتخاب نوع خودرو
ورود به درگاه اینترنتی و پرداخت وجه خودرو
دریافت کد رهگیری
مراجعه به نمایندگی منتخب جهت تحویل مدارک هویتی، احراز سکونت و دریافت قرارداد.

نظر شما
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زهرا سهرابی
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
۰۰۰۰
0850186498
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
خراسان جنوبی شهرستان بشرویه