صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۱۳ - ۱۳ دی ۱۴۰۰ - 2022 January 03
کد خبر: ۱۱۶۳۷۷

بارش کدام محور‌ها را مسدود کرده است؟

رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا محور‌های مسدود شده به دلیل بارندگی را اعلام کرد.

به گزارش راهبرد معاصر سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: به دلیل بارندگی تعدادی از محور‌های فرعی در استان‌های کرمان و هرمزگان و بوشهر سیستان و بلوچستان مسدود شده است.
سرهنگ احمد شیرانی گفت: در بارندگی‌های امروز و شب گذشته تعدادی از محور‌های فرعی در استان‌های کرمان و هرمزگان و بوشهر سیستان و بلوچستان به علت شدت بارش‌ها و طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیل به منظور جلوگیری از بروز حادثه و ایمن سازی مسیر مسدود شده است.

رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: محور‌های مسدود عبارتند از، محور‌های فرعی زیارتعلی به رودان و بیکاه، محور‌های میناب-سندرک و بشاگرد-جاسک، محور‌های فرعی مظفرآباد-بیژن آباد-آبسردوئیه، محور زهکلوت-ایرانشهر، محور فاریاب-کهنوج و محورکهنوج فرعی تجدانو که لازم از مسیر‌های دیگر استفاده شود.

به گفته سرهنگ شیرانی، در استان بوشهر هم محور کنگان فرعی چاه مبارک-بنود حاله، محور‌های فنوجیه رمشک، بزمان، دلگان به زهکلوت، دلگان به ایرانشهر، دلگان به هودیان و جلگه به چاهسار و مکسان مسدود هستند.

سرهنگ شیرانی امروز صبح گفته بود که بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی، خراسان رضوی و کرمان و بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های گیلان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، یزد، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان گزارش شده است./باشگاه خبرنگاران

نظر شما