صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۱۵ دی ۱۴۰۰ - 2022 January 05
کد خبر: ۱۱۶۵۵۵

مشخصات گوشی جدید POCO M4

POCO M3 احتمالا در ماه فوریه عرضه خواهد شد. از ویژگی‌های برجسته این گوشی هوشمند می‌توان به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و نمایشگر ۹۰ هرتزی آن اشاره کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ طبق گزارشات منتشر شده، شرکت پوکو (POCO)، احتمالا بزودی POCO M4 را به عنوان جانشین POCO M3 عرضه خواهد کرد.

 

 افشاگر معروف، موکول شارما "Mukul Sharma" زمان عرضه جهانی این گوشی هوشمند را ماه فوریه اعلام کرده است. از ویژگی‌های برجسته این گوشی هوشمند می‌توان به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و نمایشگر ۹۰ هرتزی آن اشاره کرد. جزئیات زیادی در خصوص پردازنده این گوشی منتشر نشده است، جز این که یک تراشه مدیاتک می‌باشد. انتظار می‌رود که این گوشی از 5G پشتیبانی کند.


دوربین اصلی POCO M4 یک دوربین سه گانه متشکل از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی OV64B40، سنسور ۸ مگاپیکسلی IMX355 و لنز ۲ مگاپیکسلی OV2A خواهد بود. صفحه نمایش این گوشی احتمالا یک پنل LCD با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز خواهد بود. سیستم عامل این گوشی نیز احتمالا اندروید ۱۱ با رابط کابری MIUI 12.5 خواهد بود. منتظر ارائه اطلاعات بیشتری در خصوص این محصول خواهیم بود.


پوکو در نوامبر ۲۰۲۱، گوشی POCO M4 Pro را عرضه کرده بود. ماژول دوربین اصلی این گوشی بسیار شبیه به POCO M3 می‌باشد؛ بنابراین این امکان وجود دارد که vanilla POCO M4 نیز از طراحی مشابهی برخوردار باشد.

منبع: gizmochina/ فرارو

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: