صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۰:۲۷ - ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - 2018 December 09
کد خبر: ۱۱۶۷
تعداد نظرات: ۳۲۸ نظر
بسته حمایتی دولت

سبد کالای 600 تومانی برای کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی

معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی از واریز دو بسته حمایتی به حساب کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی به ارزش 600 هزار تومان تا پایان سال خبر داد.
به گزارش راهبرد معاصر؛ محمدحسن زدا،‌ معاون بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی درباره بسته حمایتی دولت به بازنشستگان (مستمری بگیران تامین اجتماعی) و بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفته بود که هفته قبل درگیر طرح بسته حمایتی تامین اجتماعی (سبد کالا تامین اجتماعی) بودیم. 
 
در نهایت هفته گذشته با واریز بسته حمایتی تامین اجتماعی و سبد کالا تامین اجتماعی، پرونده مرحله اول بسته حمایتی دولت و سبد کالا 97 برای مشمولان تامین اجتماعی نیز بسته شد تا تنها سبد کالای کسانی که بیمه نبودند باقی بماند. با این وجود هنوز برخی از بیمه شدگان تامین اجتماعی نسبت به عدم واریز بسته حمایتی کارگران به حساب آنها معترض هستند که راه اعتراض توسط معاون سازمان تامین اجتماعی اعلام شد.
 
بر این اساس رحیم اردلان اعلام کرد که بسته حمایتی تامین اجتماعی به حساب 6 میلیون و 150 هزار نفر واریز شد و این افراد بیمه شدگان تامین اجتماعی بودند که زیر 3 میلیون تومان حقوق دریافت می کردند. به گفته او شرایط دریافت بسته حمایتی تامین اجتماعی و سبد کالا تامین اجتماعی، بیمه بودن از فروردین تا مهر 97، دریافت حقوق زیر سه میلیون در این بازه و سرپرست خانوار بودن است. بسته حمایتی دولت برای این اقشار از طریق 27 بانک واریز شده است.
 
شایان ذکر است بیمه شدگان تامین اجتماعی که دارای شرایط دریافت بسته حمایتی دولت بوده اند و سبد کالا تامین اجتماعی به حساب آنها واریز نشده، برای پیگیری عدم واریز بسته حمایتی کارگران می توانند از 8 صبح تا 10 شب با سامانه 1420 تماس بگیرند. کد دستوری #4*4*  که قبلا اعلام شده بود هنوز فعال نیست اما، کد دستوری #۸*۱۴۲* و #۹*۱۴۲* آماده پاسخگویی به سوالات بیمه شدگان برای دریافت بسته حمایتی است.
 
پیش تر اعلام شده بود: پیشنهادهای مختلفی درباره توزیع بسته غذایی مطرح شده بود که یکی از آنها این بود که اسامی افراد مشمول بسته غذایی را به سازمان هدفمندی یارانه‌ها ارسال کنیم و از آن طریق اقدامات لازم انجام شود و پیشنهاد دیگر این بود که سازمان تأمین اجتماعی این موضوع را پیگیری و اقدامات لازم را انجام دهد و درنهایت نیز قرار شد سازمان تأمین اجتماعی به افراد واجد شرایط و تحت پوشش خود بسته حمایتی غذایی را اختصاص دهد. 
 
اینجا را بخوانید
 
 
اخبار قبلی:
*مشمولان سبد کالا 97 در تامین اجتماعی شناسایی شدند
 
معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی گفت: در حال حاضر 2 میلیون و 600 هزار بازنشسته،‌ از کارافتاده و بازماندگانی که دریافتی آنها زیر 3 میلیون تومان باشد، شناسایی شده‌ است و در مرحله اول 200 هزار تومان نقدی به حسابشان واریز می‌شود و در مرحله بعدی نیز احتمالا به آنها کالا تعلق می‌گیرد. 
 
*کالایی را تحمیل نمی‌کنیم
 
وی افزود: پیشنهادهایی داده شده تا با فروشگاه‌های زنجیره‌ای مذاکره‌ کنیم و سبدی از کالاهای متنوع را شناسایی کنیم تا بازنشستگان و افرادی که مشمول این بسته غذایی می‌شوند اختیار داشته باشند و بتوانند کالاهایی که نیاز دارند را انتخاب کنند به عنوان مثال 30 قلم کالا وجود داشته باشد و این افراد بتوانند هر کدام را که نیاز زندگی‌شان است تهیه کنند و کالایی را تحمیل نکنیم. 
 
زدا در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در چه زمانی این مبلغ پرداخت می‌شود، گفت: با توجه به اینکه سیستم پرداختی سازمان تامین اجتماعی در ماه یکبار است احتمالا با حقوق پرداخت خواهد شد. 
 
*بیمه شدگانی که زیر 3 میلیون دریافتی دارند بسته غذایی می‌گیرند
 
وی بیان داشت: گروه دومی که مشمول این بسته غذایی می‌شوند بیمه شدگان شاغل سازمان تأمین اجتماعی هستند که درآمد آنها زیر 3 میلیون تومان است این افراد شناسایی شدند و به هر خانواده یک بسته تعلق می‌گیرد. 
 
*به هرخانواده یک بسته غذایی داده می‌شود
 
معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه اگر در یک خانواده دو شاغل وجود داشته باشد که هر کدام زیر 3 میلیون تومان درآمد دارند و در مجموع درآمدشان به بیش از 3 میلیون تومان می‌رسد آنها نیز مشمول دریافت این بسته غذایی می‌شوند یا خیر، گفت: بنا بر این است که هر خانواده یک بسته بگیرد و درآمدها جمع زده نمی‌شود اگر یک مستمری‌بگیر زیر 3 میلیون تومان درآمد داشته باشد و اعضای خانواده‌اش نیز شاغل باشند به آن خانواده یک بسته تعلق می‌گیرد. 
 
وی گفت: مقرر شده هر خانواده تا پایان سال600 هزار تومان بسته حمایتی دریافت کند که 3 تا 200 هزار تومان می‌شود، برای سال بعد نیز باید هیات دولت و رئیس جمهور تصمیم بگیرد. 
 
زدا در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه منابع این پول چطور تامین می‌شود  گفت: این بودجه از محل افزایش نرخ ارز تامین شده است و نقدا قرار است به سازمان پرداخت شود و جزو دیون این سازمان محسوب نمی‌شود و اگر نقد نبود سازمان امکان پرداخت آن را نداشت. 
 
وی درباره زمان پرداخت قطعی آن نیز گفت: منتظر نظرات مقامات در این خصوص هستیم. 
 
معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی افزود: در زمان مرحوم نوربخش بحث‌ها و پیشنهادهای زیادی درخصوص نحوه توزیع بسته غذایی صورت گرفت تا بتوانیم میزان ریالی این بسته را از 200 هزار تومان افزایش دهیم که امیدواریم پیشنهادات در این خصوص مجددا بررسی شود. 
 
* افرادی که بسته دریافت نمی کنند به سایت های اعلامی مراجعه کنند
 
وی گفت: ما در حال حاضر حساب هدفمندی بیمه‌شدگان را داریم و کسانی که تحت هر شرایطی استحقاق دریافت این بسته را داشتند ولی دریافت نکرده‌اند می‌توانند در مرحله بعد به سایت‌هایی که اعلام خواهد شد مراجعه کنند و اعتراض خود را ثبت کنند تا مورد بررسی قرار بگیرد. 
 
زدا با اشاره به اینکه این اقدام کار بسیار بزرگی است و می‌توانم با اطمینان خاطر بگویم که قطعاً مشکلی نخواهیم داشت گفت: تامین اجتماعی مرد کارهای بزرگ است و در حال حاضر ما سیستمی کاملا پیشرفته و کامل داریم. 
 
معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی گفت: بازنشستگان، ازکار افتادگان، بازماندگان، مستمری‌بگیران و بیمه شدگانی که درآمد کمتر از 3 میلیون تومان دارند مشمول دریافت بسته غذایی 200 هزار تومانی می‌شوند.
مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۲۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۷
فاطمه
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
مستمری بگیر تامین اجتماعی هستم حقوق550تومان دریافت میکنم سبد کالا به من تعلق نکرفته
نام محمد تقی قدری جانباز سی درصد
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
من شوهرم هم بازشسته تامین اجتمایه چرا به ما یارانه معیشتی نمیدن در ضمن شوهرم جانباز این مملکت هم هست هیچ رسیدگی نم کنن
حوری ایوزی هستم
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
من تا حالا سبد کالای نگرفتم پول بريزن به حساب خیلی بهتر چون همه که نميتوانند برن اینترنت مطالعه کنند لطفا با پیام خبر بدن
ناشناس
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
فکر کنم نوبت دوم وسوم سبد حمایتی رفت تو جیب وزیران
هادی بیجندی
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
برج هشت بیکار شدم حقوق بیکاری میگیرم 1111 هزار تومن دریافتی هست عیدی که ندادن سبد حمایتی هم ندادن با سامانه*142*9# استعلام دادم جوابی ندادن بیسر گذشت امروز مجدد با سامانه استعلام گرفتم نوشته درآمد خانوار بیش از مصوبه .از کجا در آوردن که خودم خبر ندارم به ما بگن تا خودمون هم دونیم؟ ممنون
مهین محمود زاده
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
ما هنوز سبد اولی را ندادین ادمهای بیکارجامیمانند
منصورگکی
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
دولت,بایدبه,بازنشتگان,که,بالای,۶۰سال,هستن,کمک,کنه,...
گرفتار
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
سلام
من یه زن سرپرست هستم که با با کسر مالیات و بیمه تکمیلی یک میلیون و هفتاد هزار حقوق بگیر هستم .که در این اوضاع اقتصادی هم خودم و هم پسرم بیمار هستیم .این حقوق جوابگوی هزینه های روزمره نیس چه برسد به درمان کم خونی و مشکلات روده فرزندم .بخدا قسم اگر پسرم کوچک نبود حاضرم برم سرکار و درآمد دیگری هم برای خودم داشته باشم که التماس نکنم و قرض نکنم برای مخارج زندگیم .شما روبخدا قسم یکی پیدا بشه ما را از این همه مشکلات نجات بده ...
جعفر چاردولی قاریاغدی
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
سلام
بنده دفترچه تامین اجتماعی دارم از دسته کارگری بیمه هستم ولی به من سبد کالا نریختن و در سامانه هم میزنیم میگه در آمد ماهیانه شما بیشتر از مصوبه ولی در آمد ما صفر هست ودر مواقع بدتر از فرزندان خود پول در یافت میکنم خواهشن اقدامات لازم رو بفرمایید باتشکر
ناشناس
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
با سلام مادر من مستمری بگیر ن ن خونه ای داره و حتی آلزایمر هم داره من حتی هفته ای یک بسته بازی لایق میخرم دکتر میبرم من دختر کوچکترین نگهش میدارم خودمم مستاجرم باید چی کار کنم حقوقشم یک میلیون و دویست و هفتاد هزار تومان هست نمیدونم چی کار کنم
ببت الا یوسفب نمک اورانی
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
بنده تا حالا بسته حما یتی نگرفتم ۲۶۵۹۰۱۰۵۱۱
سعید
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
کی بود میگفت آمریکا هیچ غلطی نمیکنه؟ این گرانیها و بدبختیها همش بخاطر تحریم هاست.
سیدحسین
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
سلام بازنشته تامین اجتماعی هستم سبد کالا دوم رابرابم واریز نکردن حقوقم ۱۲۰۰ هست مستاجرم دانشجو هم دار م بااین گرونی غیر منطقی چکار باید کرد لطفا رسیدگی کنید .باکد


*۱۴۲*۸#تماس گرفتم کدملی وارد کردم کفتن ثبت نام شما تایید شد ازطریق پیامک به شمااطلاع رسانی میشود اما بعد ازحدود ۲۰روز خبری نشد.باتشکر.
یه مشت بد بخت بیچاره
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
گمال ریشنی هست جواب بده به مردم .کسانی که سبد کالا نگرفتند.بیمه تامین اجتماعی دیگه چه بهانه ایه ماکه هیچ بیمه ای ندارریم بیکارهستیم
مهدی زاده بازنشسته
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
این چه سبد کالایی هست وقتی دولت ومردم همه میدونن بازنشستگان تامین اجتماعی حقوق زیر دوملیون 2 میگرن چرا حقوق افزایش نمیدن یه لقمه به نمام سبد کالا گرفتین هی چرخش میدن دورسر ببین از کدوم طرف بزارن دهنن مردوم این بازنشستگانی که مثل من بدهکارن با این گرونی چکنن شما مسعولین بگین کمک کنید به این جماعت ممنون امسال مابخورونمیره حقوق شون حتی دیگه نمیشه برانوها یه عیدی بدون سفره عبدی داد بتید توروشون خجالت بکشیم
محمد رازگردانی
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
سلام ما از برج دو سه نودهفت بیمه را نریختیم می خواستم بینم سبد کالا برا ماهم تعلق مگیر بانه
صمد باشی
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
تورو خدا این بسته و سهام و یارانه سبد کالا ووووووووووووووووووکه زحمت میکشید روی حقوق بدید تشکر
ناشناس
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
سلام من صاحب چهار ف زند وهمسر هستم وخودکارگر هستم چرا به ما سبد کالا نمیدن
محمدی
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
با سلام..من خودسرپرست هستم و حقوق پدرم رو می گیرم...و کلا یک نفر هستم..سری اول؛که توی آذر بود دویست هزار تومن از طرف بیمه؛به حسابم واریز شد ولی هنوز توی بهمن ماه پولی واریز نشده و کلا نمی دونم قضیه چطوری هست؟بیمه گفتش که دیگه دویست تومن رو نمی دن!!!پس الان باید چیکار کنیم؟بریم فروشگاه ها مثل مددجویان کمیته امداد و بهزیستی،خرید کنیم با کارت یارنه مون..یا پول رو نقدی می ریزن؟تکلیفمون چیه؟ممنونم
یکی از احمق های ساده لوح
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
شمایی که نظرات مردم توی نقاره میکنید چه سودی بردین یک ملت را سر کار گذاشته به ریش مردم میخندین توی هیچ کجای دنیا نمیشه پیدا کرد این همه بی کار
ناشناس
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
با سلام ب دولت محترم همسر من هم ماهی یک میلیون ودویست حقوقشه ما هم به بد بختی میگذرونیم
سپاس از سبد کالا
بیمار
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
بنده حقوقم کمتر از دو میلیون و نیم است و سه جا قسط میدهم و فرزندم در شهرستان دانشجو است چرا بسته نقدی به بنده پرداخت نشده باید توسط ارگان دیگری کنترل شود به چه کسانی و چقدر پرداخت شده و قطعا تامین اجتماعی به همه کسانی که زیر سه میلیون حقوق مگیرند بسته نقدی نپرداخته است
ناشناس
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
سلام شوهرمن بیمه شده تامین اجتمایی هست ولی تا حالا سبد کالا نگرفتیم ،چرا؟
ناشناس
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
من هم یک باز نشسته هستن پس چراسبد کالا ندادید چون حق من نز دیک به 400 تومان هست
باوندجلیل فرزد
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
با سلام بنده بیمه تامین اجتماعی هستم و حقوقم زیر سه میلیون تومان است ولی این مبلغ حمایتی به حسابم واریز نشده از مسئولین تقاضا دارم رسیدگی کنند.سپاس
محمد کشاورز
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
جای تاسف داره
ناشناس
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
همتون سروته یه کرباسین
قاسم علیزاده
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
سلام بنده کارگر بیمه شده ی تامین اجتماعی هستم اما تا الان سبد کالا دریافت نکرده ام.
چرا؟برای دریافت چه باید کرد؟
کد های دستوری نیز کار نمیکنند..
قاسم علیزاد
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
بنده کارگرهستم بیمه شده ی تامین اجتماعی اما تا حالا سبد کالا دریافت نکرده ام
چرا؟برای دریافت چه باید کرد؟
محسن بدرخانی
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
من کارگرم اونم برا روزی ۵۵هزارتومان یه بچه شیرخواره دارم ک درماه۲۰۰ هزارتومان پوشک مصرف میکنه بیمه تامین اجتمایی هم هستم چرابه من سبدکالاندادید
محسن بدرخانی
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
من کارگرم اونم برا روزی ۵۵هزارتومان یه بچه شیرخواره دارم ک درماه۲۰۰ هزارتومان پوشک مصرف میکنه بیمه تامین اجتمایی هم هستم چرابه من سبدکالاندادید
غلامرضا z
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
سلام حقوق بنده حدود2 میلیونه با خانواده 5 نفری سبد حمایتی دریافت نکرده ام.لطفا" پیگری نمایید .
علی نادری پور
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
خیلی سامانه مسخره ای داری ای 1420 صد بار زنگ میزنم یهمش مشغوله یا میگن فلان شماره رو بگیر یعنی واقعا پدرو مادر حمید غرخ نزاد بیامرزه که کاش یه شیخی داشتیم که دنیامون و اباد میکرد
رضا
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
پدر من نگهبان است ماهی ۷۰۰ تومن میگیره بیمه هم هست اما خبری از سبد کالا نیست.
مسعود
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
ما که کارگر تامین اجتماعی بودیم ولی الان هفت ماهه که بیکاریم آیا سبد کالا شامل ما میشود لطفا راهنمایی کنید که به چه سازمانی مراجعه کنیم چون تامین اجتماعی جوابگوی ما نیست
حمید
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
بابا من حقوقم زیر۲میلیون است پس چرابه من سبدکالا ندادن هنوز لطفا رسیدگی کنید مسعولین
سیروس فروزش
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
با سلام من حقوق ماهانه یک میلیون ودویست هزار تومان دارای 2 فرزند هستم چرا بسته حمایتی رو قطع کردید0فروزش از اهواز هستم
ناشناس
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
سلام چراماکه کارگر ساده هستیم وکمتراز یک میلیون حقوق داریم بسته حمایتی تعلق نگرفته وکددستوری رازدیم جواب دادن دراومد بیش ازمصوب اخه چرا تحقیق کنید بپرسید چرا خداشاهدشون باشه
جواد اسداللهی
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
اقا به ما ندادن این چه وضعشه
مصطفی
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
سلام از صبح تا شب جون میکنیم با پیمانکار توی این سرما بالای تیر برق میریم میایم پایین با جونمون بازی میکنیم واسه ماهی 800 تومن الان میگن به شما بسته تعلق نمیگیره ....چه وضعشه ...کجاست عدالت
احمد سرگزی
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
سلام ‌حقوق من زیر سه ملیون هست و بیمه تامین اجتمایی چرا سبد حمایتی ب من تعلق نکرده است ..لطفا رسیدگی کنید ..ممنون
وحید
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
سلام
من راننده استیجاری سواری توشرکت خصوصی هستم چراسبد حمایتی بهمن ندادند
وحید رحیمی
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
برا رانندکان استیجاری سواری که هیچ مزایایی نمی گیرن چه فکر کردید هنوز سبد کالا بهم ندادن
منم ایرانی م
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
با سلام ۴تا بچه دارم مستاجر و بیکارم تحت پوشش هیچ نهادی نیستم سهام عدالت و سبد کالا ندارم .لطفا رسیدگی کنید
پاسخ ها
زهره
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
تو که بیکاری و مستاجری، مرض داری چهارتا بچه پس میندازی؟
داریوش
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
چرا به من سبدکالا ندادند دولت هم رودرواسی میگند
حسین درویشی
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
باسلام و خسته نباشید بنده کارگر ساختمانی هستم ولی سبد حمایتی دریافت نکردم سه چهار بار کد ملی مو فرستادم هیچ جوابی دریافت نکرده ام لطفا پی گیر باشید چون خیلی محتاجشم واقلا بهش احتاج دارم ممنون
پاسخ ها
محمد علی اسمار
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
باسلا م وخسته نباشی من یه کارگر ساده هستم وزیر دو ملیون درامد دارم وهیچ وقت سبد کالا و بسته حمایتی دربافت نکردم از مسعولین تقازا دارم پیگیری کنند چند بار کارت ملی زدم خبری نشدفقط دنیا مال پول دارا هست ما ضعیفا باید بریم بمیریم ممنونم
محمد ظاهر محمدی
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
با توجه به اینکه حقوقه من زیردومیلیون هست ولی سبد حمایتی هنوز به حسابم واریز نشده. خواهشمند هستم رسیدگی کنید بیمه تامین اجتماعی هستم 2390743218 شماره ملی
علی وهابی پیکانی
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
با عرض سلام از برج 8 تا حالا کار نرفتم شاگرد میوه فروش بودم عمل رباط صلیبی انجام دادم دخترم بیماری cp داره معلولیت شدید ذهنی وجسمی و اوضاع مالیم اصلا خوب نیست 200 هزار تومان پولی نیست اما بما تعلق نگرفته چون دخترم حدود 6 ساله می بی بی میشه ملی بی بی مارک مولفیکس دونه 70 هزار تومان بداد ما برسید خواهشن
محمد تقیان
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
من مجرد هستم و بیمه هستم حقوقم هم زیر سه ملیون هست به حساب سرپرست واریز میشه یا اینکه با ۱۴۲۰ تماس بگیرم؟
جواب لطفا
سجاد میرزاجان
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
سلام.وقت بخیر.
خودم و همسرم هر دو بیمه تامین اجتماعی هستیم ولی متاسفانه به خاطر مدیریت اسف بار تامین اجتماعی هنوز ۹۷/۱۱/۷ پرداخت نکردن.
خواهشا رسیدگی کنید
خسروجوینده
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
سلام.من فعلا بیکار هستم و مدت ده ماه است بیمه بیکاری ماهیانه 1100000تومان دریافت میکنم.اما هنوز تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی میباشم.چرا به من بسته حمایتی تعلق نگرفته است؟ دو تا فرزند دارم.لطفا رسیدگی کنید
ناشناس
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
من کسی هستم که نه بیمه دارم ونه کار میکنم باید بسته حمایتی بگیرم یا بازنشسته ها ویا کسانی که کار میکنن آیا این انصافه قبل اینکه بسته حمایتی بدین باید ببینین چه کسی مستحقه به اونا بدین
علی رخشانی
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
من حقوقم زیر 3میلیون تومان هست اصلا سبد کالا دریافت نکردم لطفا پیگیری کنید
امیر زارعی کوشا
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
سلام بنده مجرد هستم و چند سال سابقه بیمه دارم آیا تامین اجتماعی کمک هزینه ازدواج به من میده تا ازدواج کنم
ناشناس
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
ازاین بر گرونی ازبرسبدکالا چه دولتی داریم ما
۲۵۹۲۸۹۸۰۸۵
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
من بسته حمایتی نگرفتم چرا جواب بدین
مسعود
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
سلام
آقا من هرچقدر با ۱۴۲۰ تماس میگیرم خطادرشبکه میده!!
خودمم مشمول سبد حمایتی هستم
۱۶۸۹۹۳۳۹۰۹ کدملی
علیرضا
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
سلام من کارگر ی شرکت هستم با حثوث ماهانه 900 تومان سبد حمایتی تامین اجتماعی واریز نشد برای صاحب شرکت ما واریز شده آخه این عدالته من کجا صاحب شرکت کجا اون وقت می گویند درآمد بالای 3 میلیون تعلق نمیگیره
ناشناس
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
سلام زهرا گازرانی هستم شوهرم کارگر تامین اجتماعی دو بچه دارم چرا سبد کالا به ما تعلق نگرفت کلی قرض وام داریم پول پوشک بچم نداریم خواهش رسیدگی کنید
محمد
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
سلام..من کارگر بیمه تامین اجتماعی هستم ولی بسته حمایتی دریافت نکردم...لطفا برسی فرمایید...
گارگرنانوا
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
سلام من کارگرنانوایی هستم که ماهانه 800تومان میگیرم بیمه شدم ایا سبد کالابه من تعلق میگیرد
عباس شریف ابادعلی اکبری
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
من بیمه شده کارگری تامین اجتماعی هستم وچندین سال است که حق بیمه پرداخت میکنم ولیکن تاکنون بسته حمایتی دریافت نکردم وسامانه 1420 نیزپاسخگونیست وتاکنون که مرخه11/5است کسی پاسخگونیست بایدبه کجامراجعه کنم
علی
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
من بیمه تامین اجتماعیم ولی هنوز نریختن معلوم نیست از حق چند نفر دیگه خوردن .
دزدی ک شاخ ودم نداره .
خدا لعنتشون کنه .حقوقمون هم زیر یه تومنه بالای یه تومن هم نیست
محمد غفرانی
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
با سلام من حقوقم 1500000 تومن هست ولی تا روز پنج شنبه به من بسته حمایتی ندادن چکار کنم ؟
عباس حسنزاده
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
سلام من کارگرساده باحقوق1100واسم هیچی واریز نکردن بانک مسکنم هست واسه یارانم مسئولین رسیدگی کنید لطفا
ناشناس
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
من کارگر یکی از جایگاها سوختم 16 ساله که بیمه تامین اجتماییم باحقوق یک میلیونی چرا بسته حمایتی بحسابم واریز نشدعلت چیه ممنون
ناشناس
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
سلام . این ی ظلم بزرگی هست که درحق مردم میکنید باید ب آن دسته از مردم ن بیمه دارند ن کار به آنها تعل بگیره اینه چ گناهی کردند . به اون کارگری ک 2/5 میلیو میگیره بهش میدین ولی اونهای ک هیچی ندارن پس چی لطفا رسیگی کنید
ناشناس
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
آیا برای مجردها شامل میشود
ناشناس
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
سلام من گارگر هستم بیمیه تامین اجتماعی دارم چرا شامل این سبد کالا نمی شم کورش حسن زاده
ناشناس
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
میشه برداشت کرد یا فقط باید کالا بخریم
ایرانی
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
من تو یه مغازه کار میکنم که ماهی یک میلیون حقوق میگیرم ولی بیمه تامین اجتماعی هستم بخدا اگه بجای ۲۰۰تومن ۲۰۰۰۰۰۰ میلیونم بدین دری از ملت دوا نمیکنه ولی حالا که قبول زحمت کردین لطفا پولشو بدین که بزنیم به یه زخمی
رضا
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
با سلام تو خبرها اومده بود بسته حمایتی دویست هزار تومنه اما واسه من صدهزار تومن واریز شده میشه جواب بدین ممنون
حمیدقنبری
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
سلام اگه این پولو نقد بدید به از کار افتادهها بهتره من ماهی یک ملیونو صدو پنجاه میگیرم ونمیتونم زندگیمو بچرخونم با این همه گرونی به داد ما از کار افتادهها برسیدما که دیگه نمیتونیم کاری بکنیم من سرطان داشتم نمیتونم با این حقوق زندگی کنم کاری هم نمیتونم بکنم
مرادبخش ریسی
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
به ما هم بدید روحانی جان
مرادبخش ریسی چابهار
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
چرا سبد کالا تعلق نگرفته نه سهام عدالت نه سبد حمایتی یک ریال نداریم
ناشناس
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
سلام چرا به ما که بیمه نیستم نمیدن'بسته همایتی'مگه ما افغانی هستیم یکی به فکر مردم عادی نیست
غلامحسین شادمهر
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
مستمری بگیرتآمین اجتماععهستم تاکنون بسته حمایتی نریختن ش4723512187
تهمتن
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
اینکه عرض میکنم نضر شخصی خودمه شاید از طرف خیلیها رد بشه ....مملکتی که به قول خیلیها روی گنج نشسته ایم نباید مردمش اینگونه به امید پرداختی شندرغاز دولت بنشینن . نباید تو خیابونامون گدا باشه . نباید جوونامون بیکار باشن .. ووومقصر هرکسی هستبه من ربط نداره ولی انصافا شعار ندیم . اقتصاد کشور عزیزمون یک یا علی واقعی میخاد همه با هم. عملا میتونیم از این گذر گاه سربلند بیرون بیاییم .
ناشناس
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
سلام‌شوهرم‌ازکار‌افتاده‌هست‌ تامین‌اجتماعی‌داریم‌ولی هیچ‌بستی‌به‌ما‌تعلق نگرفت‌
ناشناس
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
اگر لطف کنید پول به حساب واریز بشه بهتر ومعادل بسته خانواده همین طور اگر پولی به حساب ما واریز نشد به کدام سایت مراجع کنیم باتشکر
ناشناس
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
کدوم سایت الان یه مه دارن میگن خبری نیست کسی تگرفته
بهار
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
الکی میگن سه تا ۲۰۰ تومن
مرحله اولش امشب اومد
فقط به سرپرست
۱۵۰ تومن
ناشناس
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
باسلام
همسرمن کارگرتامین اجتماعی هستندوحقوقشون زیر3میلیون هست امامتاسفانه بسته حمایتی به همکارانشان تعلق گرفته امابه ایشون ندادند ایا این بخاطراینه که اسم منوبه عنوان سرپرست خانوار قیدکردندلطفاراهنمایی بفرمایید ممنون
رضا رنجبر
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
سلام.منم بیمه ام ولی هیچ پیامی برام ارسال نشده.از کجا باید بفهمم.کدیا شماره ای داره
سمیرا
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
به ما که تامین اجتماعی بودیم تعلق نگرفته حقوقه مون زیردومیلیون هست
ناشناس
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
چرابرای ماامروزاول بهمن صدتومن ریختن
پرسپولیس
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
اقا از چه طریقی باید بفهمیم که سبد کالا برا تامین اجتماعی واریز شده یا نه؟؟؟
جعفرسیار
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
سلام چراتاالان برای من واریزنشده
ناشناس
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
سلام حقوق شوهرم یه تومنه بسته حمایتی تامین اجتماعی به ما ندادند بیممونم پرداخت کردیم برا بیشتریا ریختید که دارند پس ما چی
مسعود جوادی
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
چرا برای خانواده ۵ نفری ما بسته حمایتی واریز نشده است. باید برای دریافت چه کار کنیم،لطفا راهنمایی کنین.ممنون در ضمن دریافتی حقوقم زیر ۳ میلیون می باشد
ناشناس
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
کاظم دلا رامی هستم چرا سبد کالا تعلق نگرفته کارگر ساده
محمد
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
میگن نه آدم سیر خبر از گرسنه داره نه سوار از پیاده. واقعا خدا شر این مسولین بی لیاقت و از این سرزمین بکنه. ما ها که یکساله بیکاریم و بیمه بیکاری میگیرم چیزی بهمون ندادن اول رفتن به کارمندان رسمی دولت بعد بازنشستگان بعد اونایی که سرکارن و...شماها قصد تون کمک نیست چیز دیگه است. لعنت خدا و نفرین امثال من بر شما باد
غلامحسین خسرآبادی
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
چراباکارگران رفتادر ستی نمکنیدمگرکارگران چه گناهی کرده اندآیا حقوق کارگران ازحقوق کارمندان بیشتراست
بنده باسه بچه یکی دبیرستانی یکی راهنمایی یک دیگه سه ساله باحقوق دومیلیون تومان آیااین عدالت است کارمندی باحقوق چهارپنج ملیون تومان سبدکالاتعلق میگیره ولی کارگر دوملیون تومان نه
ناشناس
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
باسلام وخسته نباشیدمن خانمم سرپرست خانواروبیمه قالی بافی دارم غیرقالی بافی یک ریال هم درآمدندارم چرابه من یارانه نمیدهندتوروخدامسئولین رسیدگی کنندممنونم
حسین زارع
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
سلام من بیمه تامین اجتماعی هستم ولی هنوز سبد کالا دریافت نکرده ام خواهش رسیدگی شود
محسن مرادی
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
سلام خسته نباشید.چرابه ما سبدحمایتی نمیدن من کارگر ساختمانی ام ی روزکار هست ی روز نیست الانم که6ماه بیکارم به نظرم این بسته ازمن واجب ترا تعلق میگیره
لقمان محمودپور
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
چرابسته حمایتی به تعلق نگرفته بیمه تامین اجتماعی واریز می کنیم کارگر ساختمانی هستم
ناشناس
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
من کارگر تامین اجتماعی هستم حقوقم 1400000تومن شنبه میخواستن پول سبد کالا بدن امروز یکشنبه هست اماخبری از پول نیست بعد میخوان مرحله دوم روبدن رسیدگی کنین لطفا
کاظم
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
سلام خسته نباشید اقا چرا کسانی که در ماه بالای سه ملیون درامد دارن باید 600 هزار بگیرن ما که زیر سه ملیون نه زیر دوملیون میگیریم 200 هزار اونم سبد کالا بدن اینم شد عدالت انصافتون کجا رفته پس اصلا میدونید سر سفره ما چی هس چی نیس نمیدونید دیگه اگه میدونستید اینکارو نمیکردید
حمیدحبیب الهی
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
ایا کسی که بیمه بیکاری میگیره سبد کالا بهش تعلق میگیره