صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۲۲ - ۱۷ دی ۱۴۰۰ - 2022 January 07
کد خبر: ۱۱۶۸۰۵

پای احمد مددی به حذف استقلال از آسیا باز شد

فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال با اشاره به بارگذاری نشدن مدارک خواسته شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، احمد مددی را به بی توجهی نسبت به این موضوع متهم کرد.

به گزارش راهبردمعاصر، دلایل متعددی سبب شده استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف شوند که یکی از موارد دیر ارسال شدن مدارک خواسته شدن به کنفدراسیون فوتبال آسیا از سوی باشگاه استقلال بوده است. فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال در تازه‌ترین مصاحبه خود به این موضوع اشاره کرده است. سمیعی با بیان این جمله که مدیران قبلی باشگاه استقلال مسئول ارسال برخی مدارک بوده‌اند ودرتاریخ مقرر این مدارک را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال نکرده‌اند، پای احمد مددی را به ماجرای حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا باز کرده‌اند.

سمیعی درمصاحبه‌ای این جملات را به زبان آورده است: «مدیر قبلی از ۱۰ اسفند تا ۱ مهر وقت داشته این‌ها را بارگذاری کند و برای چه این کار را نکرده است؟»

با توجه به اظهارات سمیعی باید منتظر پاسخگویی احمد مددی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال به این ماجرا بود. مددی بعد از برکناری از مدیریت باشگاه استقلال مدیریت مجموعه ورزشی آزادی را به عهده گرفته است. مدیرعامل سابق استقلال، اما بعد از جدایی از این باشگاه هیچ گاه درباره بسیاری از ابهامات در دوران مدیریتش توضیحی به رسانه‌ها نداده است./ شهرآرا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: