صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۲۹ دی ۱۴۰۰ - 2022 January 19
کد خبر: ۱۱۸۵۱۴
تعداد نظرات: ۷ نظر

ماجرای درگیری دانش آموز فومنی با معلمان و مدیر مدرسه+ واکنش آموزش و پرورش

مدیر آموزش و پرورش فومن گفت: پس از اینکه دانش آموز با ۴۰ دقیقه تأخیر سر جلسه امتحان حاضر شد و معلم از حضور او در جلسه طبق قانون ممانعت می‌کند در گیری میان این دانش آموز و برادرش با معلم و مدیر مدرسه رخ می‌دهد.

به گزارش راهبرد معاصر، مدیر آموزش و پرورش فومن گفت: پس از اینکه دانش آموز با ۴۰ دقیقه تأخیر سر جلسه امتحان حاضر شد و معلم از حضور او در جلسه طبق قانون ممانعت می‌کند در گیری میان این دانش آموز و برادرش با معلم و مدیر مدرسه رخ می‌دهد.

درگیری یک دانش آموز و برادرش با مدیر و دو نفر از معلمان مدرسه‌ای در فومن سبب شکسته شدن دندان مدیر و مصدومیت دو معلم شد.

روز گذشته خبر بر درگیری یک دانش آموز با همراهی برادرش با مدیر و معلمان یکی از مدارس متوسطه شهرستان فومن در فضای مجازی منتشر و موجب آزرده خاطر شدن قشر معلمان و فرهنگیان این شهرستان شد. موضوع و علت درگیری را از مدیر آموزش و پرورش شهرستان فومن پیگیر شدیم.


ایوب بیتا با اشاره به درگیری یک دانش آموز و برادرش با معلم و مدیر مدرسه‌ای در این شهرستان، اظهار کرد: در پی این درگیری بین دندان مدیر شکست و دو نفر از معلمان نیز آسیب دیدند.

مدیر آموزش و پرورش فومن در ادامه به دلیل این درگیری اشاره کرد و افزود: پس از اینکه دانش آموز با ۴۰ دقیقه تأخیر سر جلسه امتحان حاضر شد و معلم از حضور او در جلسه طبق قانون ممانعت می‌کند در گیری میان این دانش آموز و برادرش با معلم و مدیر مدرسه رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه طی تماسی موضوع با اداره آموزش و پرورش اطلاع‌رسانی شده و تیمی متشکل از حراست، بازرسی و حقوقی به همراه مأموران پلیس در مدرسه حاضر می‌شوند، ادامه داد: گزارشی توسط پلیس تنظیم و پرونده برای طی مراحل قضائی به کلانتری و دادگاه ارجاع می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش فومن اضافه کرد: با دستور دادستان دو برادر تحت پیگرد قانونی قرار گرفته اند.

بیتا ادامه داد: شکستن حرمت معلم و حریم مدرسه تحت هیچ شرایطی قابل پذیرش نیست و تأمین امنیت مدارس از هر گونه تهدید به عنوان یک اصل مهم مد نظر آموزش و پرورش است./مهر

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
متاسفانه به معلم ها خیلی بی حرمتی و بی احترامی میشه بخاطر اینکه جاش دیده و دیده که هر چه بخواهی میتونه از دهنت بریزی بیرون بگی بعدشم هیچ اتفاقی نمیفته و اداره آموزش و پروروش مستقیم و غیر مستقیم اصلا طرفدار معلما نیست
س
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
به هفتاد سال سیاه که دانش آموزان این دوره بیسواد میشن معلما حق دارن چون دانش آموزان خیلی خودخواه شدن دنبال درس نیستند بعدش دیگه با این تورم حقوق چهار میلیونی هیچ انگیزه ای برا درس دادن معلم نداره و از طرفی به لطف مسولان که طرفدار خانواده ها هستند حرمت معلم اصلا حفظ نمیشه ما که اصلا سر کلاس میریم اهمیتی نمیدیم بیزاریم اندازه حقوقی میدن کار می‌کنیم بیشتر اصلا
آتشدل
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
بیچاره فرهنگیان از دولت و دانش آموز کتک میخوره اگه برعکس میشد معلمی دانش آموز را تنبیه می‌کرد سایت ها چه قشقرقی بپا میکردند.
دیوار فرهنگیان کوتاه هست
سید محمد هاشمی
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
با سلام معلم را به چه روزی انداخته اید
ناشناس
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
این دانش آموز خودخواه و برادرش باید به اشد مجازات برسند هر چند دانش آموزان این دوره زمانه خیلی خودخواه شدن ۴۰ دقیقه با تاخیر پیدا شده سر جلسه امتحان معلم حق داشته راهش نده به اشد مجازات برسونید این دانش آموز و برادرش حرمت معلم خیلی مهمه هر چند این دوره زمونه همه چی بر عکس شده
علی
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
مملکتی که به معلمش توهین شود مرگش فرا رسیده است.
حاصل بی توجهی به معلم که مسبب آن است سیل اراذل واوباش ودزد ها و ولگردها وخانواده های آشفته و طلاق گرفته و بی بند وبار است.
هرچه بی توجهی کردید ثمره اش را در راهزنی ها ودرگیری ها ودزدی ها وزورگیری ها درو می کنید.
ناشناس
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
اگه برعکس بود الان کل جهان خبردار میشدن ،صدا و سیما پس کجایی چرا هیچی نمیگی ،