صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 January 29
کد خبر: ۱۱۹۷۷۵
تعداد نظرات: ۸ نظر
برندگان قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو بهمن ۱۴۰۰؛

نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو امروز شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰+ لینک اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی

قرعه کشی فروش فوری ۳ محصول ایران خودرو امروز شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ با حضور نهاد‌های نظارتی بگزار می‌شود و متقاضیان جهت مشاهده نتایج قرعه کشی و اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی می‌توانند به سایت ایران خودرو مراجعه نمایند همچنین در ادامه خبر نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو به همراه لینک اسامی برندگان و لینک سایت ایران خودرو و قیمت خودرو‌های ایران خودرو را با جزئیات خواهیم آورد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز شنبه 9 بهمن 1400 با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود ایران خودرو در جدیدترین فروش محصولات خود سه خودرو  پژو پارس بنزینی، پژو ۲۰۷ دنده دستی سقف شیشه‌ای و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با قیمت مشخص و موعد تحویل سه ماهه عرضه کرد و متقاضیان ثبت نام خودرو از تاریخ 5 بهمن تا پایان 7 بهمن 1400 اقدام به ثبت نام اینترنتی ایران خودرو از طریق سایت ایران خودرو و به روش قرعه کشی نمودند در ادامه این خبر نتایج قرعه کشی ایران خودرو در فروش فوری بهمن 1400 و لینک ورود به سایت ایران خودرو جهت مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو در بهمن 1400 و لینک نتایج قرعه کشی ایران خودرو که امروز شنبه 9 بهمن 1400 اعلام می شود و مهلت واریز وجه برندگان ایران خودرو و آدرس سایت ایران خودرو را می آوریم.

 

نتایج قرعه کشی ایران خودرو 9 بهمن 1400

قرعه کشی فروش فوری 3 محصول ایران خودرو امروز شنبه 9 بهمن 1400 با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار می‌شود.

مشتریان و برندگان نهایی در امروز شنبه (نهم بهمن ماه) ساعت 10 صبح از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر تعیین خواهند شد.

متقاضیان خرید محصولات ایران خودرو صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir اقدام کنند و از ثبت نام در سایت های غیر معتبر و با آدرس مشابه، پرهیز کنند. همچنین برای مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو نیز به همین سایت مراجعه نمایند.

 

اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی 9 بهمن 1400

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی به سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه نمائید همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه کشی ایران خودرو اطلاع پیدا کنید. برندگان قرعه کشی فروش فوری سه محصول ایران خودرو را در لینک زیر نیز می توانید مشاهده نمایید.

 

برای مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو در 9 بهمن 1400 اینجا کلیک کنید

 

نحوه جستجو با کد پیگیری و کد ملی برندگان ایران خودرو ویژه بهمن 1400

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

 

ورود به سایت ایران خودرو

 

مهلت واریز وجه برندگان قرعه کشی ایران خودرو در بهمن  1400

متقاضی باید ظرف ۵ روز پس از اعلام اسامی انتخاب شدگان و دریافت پیامک، وجه خودرو را از طریق سایت ایران خودرو واریز کند در غیر این صورت ثبت نام کان لم یکن تلقی خواهد شد.

 

نحوه واریز وجه برندگان قرعه کشی ایران خودرو دی 1400

پس از برگزاری قرعه کشی و اعلام اسامی، فرد منتخب مبلغ پیش پرداخت علی‌الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو واریز می‌کند.
الباقی وجه خودرو در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.
قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، متقاضی هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد.

 

ظرفیت محصولات ایران خودرو در فروش فوری بهمن 1400

قرعه‌کشی طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو مرحله سی‌ام ویژه بهمن ماه 1400 آغاز شد.

 

مراسم قرعه کشی طرح فروش فوری با قیمت قطعی محصولات ایران خودرو ساعت 10 صبح امروز شنبه 9 بهمن ماه آغاز شده است.

 

مشخصات متقاضیان منتخب این طرح از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو تا عصر امروز اعلام و همچنین پیامک اطلاع رسانی برای منتخبان ارسال خواهد شد. منتخبان به مدت 3 روز مهلت خواهند داشت تا به واریز، مبلغ پیش پرداخت براساس بخشنامه اقدام کنند و در صورت واریز نکردن وجه، نفرات فهرست ذخیره، جایگزین خواهند شد.

 

اعلام ظرفیت محصولات ایران خودرو در طرح جدید فروش فوری بهمن 1400 (فروش فوق العاده):

 

 

خودرو

تعداد شرکت کنندگان

ظرفیت

شانس برنده شدن


پژو پارس سال

2.908.433

7000

1 به 415


دنا پلاس توربو اتوماتیک

392.519

2000

1 به 196


پژو 207 دستی پانوراما

1.555.786

2500

1 به 622

مجموع

4.856.738

11.500

1 به 422


 

 فروش فوری 3 محصول  ایران خودرو بهمن 1400+ جزئیات

گروه صنعتی ایران‌خودرو در راستای افزایش عرضه به بازار، برنامه فروش فوق‌العاده سه محصول خود را از روز سه‌شنبه به مدت 3 روز آغاز کرد.

در این طرح سه محصول پژو پارس بنزینی، پژو ۲۰۷ دنده دستی سقف شیشه‌ای و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک عرضه شده است.

 

متقاضیان تا پایان پنجشنبه 7 بهمن 1400 در زمان تعیین شده از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کردند.

 

قیمت خودروهای ایران خودرو در فروش فوری  بهمن 1400

قیمت پژو پارس
یکی از خودروهایی که نام آن در طرح توزیع یارانه جدید ایران خودرو (بهمن ۱۴۰۰) دیده می‌شود، پژو پارس است.

قیمت کارخانه‌ای این محصول، ۱۶۴ میلیون و ۹۰۷ هزار تومان است و این خودرو در بازار، ۲۷۹ میلیون تومان قیمت دارد.


قیمت پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای
متقاضیان همچنین در هنگام ثبت نام در طرح توزیع یارانه جدید ایران خودرو (بهمن ۱۴۰۰)، از امکان خرید پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای نیز برخوردارند.

قیمت کارخانه‌ای این خودرو، ۲۳۳ میلیون و ۵۰۳ هزار تومان تعیین شده است. این خودرو در بازار، ۳۶۷ میلیون تومان داد و ستد می‌شود.


قیمت دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک
یکی دیگر از خودروهایی که هنگام ثبت نام در طرح توزیع یارانه جدید ایران خودرو (بهمن ۱۴۰۰) عرضه می‌شود، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک است.

قیمت کارخانه‌ای این خودرو، ۳۹۳ میلیون و ۹۵۶ هزار تومان است و این خودرو در بازار، ۴۹۷ میلیون تومان قیمت دارد.

 

نحوه ثبت نام خودرو های ایران خودرو در فروش فوری بهمن 1400

مرحله اول: متقاضی، با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌کند.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌شود.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.
مرحله چهارم: فهرست منتخبین قرعه كشی، حداكثر 3 روز پس از پایان ثبتنام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامك اعالم میگردد و متقاضی میبایست با مراجعه به سایت، از وضعیت ثبت نام خود )انتخاب یا عدم انتخاب خود در قرعهكشی( مطلع گردد. مرحله پنجم : فرد انتخاب شده ظرف مهلت 5 روز، پیش پرداخت علی الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصوالت ایران به آدرس: ir.ikco.esale خودرو واریز می نماید، در صورت عدم واریز كامل پیش پرداخت علی الحساب خودرو، ثبت نام متقاضی كان لم یكن تلقی میگردد.

نکته۱: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می‌شود و هیچ گونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

نکته۲:قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد و شرایط اخذ چک برای خرید محصولات شرکت ایران خودرو در این طرح حذف گردیده است

 
مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
اسدالله هوشمندکاروانسرایی
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
من چطوری بفهمم که اسم من درآمده یانه
مریم
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
بی عدالتی مطلق.....رانت و فساد کاملا مشهود.....کدوم کار دولت تا الان به نفع یه فرد عادی تو جامعه بوده.....اگه عدالت بود اگه وجدان بود همه چی درست میشد.....هر کسی حداقل یه بار برنده میشد.....ولی دوساله خودم و دوستم ثبت نام میکنیم هیچ خبری نیست.....مگه میشه
ناشناس
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
خدایا من برنده بشم چی میشه مگرتالان ۴۱بارنوشتم
امیر خیضر
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
پژوپارس
ناشناس
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
واقعا سنگ پا هم کم اورده ماشاالله خود رورو سازا در اوج بدبختی و استیصال فقط زورشونو به مردم کشور خودشون میرسونن و درامدشون رو صرف نیروهای مازاد و سفارشی مسولین میکنن .
محبی
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
چرا به اسم من درنمیاد تا کی
علی حسین تابع مویدی
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
سلام من سواد ندارم نمیدانم برنده شده یا نه
ناشناس
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
همه اش دروع