صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 January 30
کد خبر: ۱۱۹۹۱۶

ستاره استقلال ۲۳ بهمن جدا می‌شود؟

آنطور که به نظر می‌رسد رشید مظاهری در بازه زمانی دو هفته ای، می‌توانند قراردادش را با استقلال فسخ کند.

به گزارش راهبرد معاصر؛  پرونده رفتن یا ماندن رشید مظاهری در استقلال تبدیل به یکی از پیچیده‌ترین پرونده‌های نقل و انتقالاتی شده است. این دروازه بان جایی در اندیشه‌های فنی فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال ندارد، ولی از طرفی، استقلال هم نمی‌خواهد این بازیکن را به راحتی از دست دهد.

 

 رشید به واسطه اینکه در ترکیب ۱۸ نفره استقلال قرار نمی‌گیرد و در زمان مسابقات سکو یا خانه نشین است درخواست جدایی کرده است. از طرفی استقلال می‌گوید، چون این بازیکن تحت قرارداد است به راحتی نمی‌تواند برای دریافت رضایتنامه اش اقدام کند. فرهاد مجیدی پیشنهاد داده که رشید با یکی از بازیکنان فولاد معاوضه شود که مظاهری با این درخواست مخالفت کرده و گفته می‌خواهد تیم بعدی را خودش انتخاب کند.

از طرفی شایعه شده که استقلال برای صدور رضایتنامه رشید مظاهری درخواست مالی زیادی گذاشته تا به این ترتیب رقبا از جمله پرسپولیس و سپاهان را از خرید او پشیمان کند. حالا، اما اتفاق تازه تری رخ داده که می‌تواند معادلات را بهم بزند. آنطور که خبرگزاری دولت نوشته، اگر استقلال تا ۲۳ بهمن، ۱۰ درصد دیگر از مطالبات مالی این بازیکن را پرداخت نکند، آن وقت رشید به صورت قانونی می‌تواند قراردادش را با استقلال فسخ کند و به هر تیمی که دوست دارد برود. به این ترتیب ادعا شده اگر استقلال می‌خواهد مانع از جدایی رایگان این بازیکن و پیوستنش به رقبا شود، باید هرطور شده تا تاریخ مذکور بخشی از قرارداد مالی را بپردازند تا به این ترتیب رشید نتواند به صورت یکطرفه قراردادش را فسخ کند./فرارو

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: