صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۱۳ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 January 30
کد خبر: ۱۲۰۰۱۸

آخرین سریال «عزت الله مهرآوران» در تلویزیون

آخرین سریال «عزت الله مهرآوران» در تلویزیون به زودی پخش می شود.

به گزارش راهبرد معاصر «امیرحسین طالبی کاشانی» تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «خودخواسته» به کارگردانی علیرضا بذرافشان گفت: تصویربرداری به تازگی به پایان رسیده است و بزودی و تا قبل از شروع سال جدید این سریال از شبکه یک سیما بروی آنتن می رود.

وی ادامه داد: این سریال یکی از آخرین سریال هایی است که عزت الله مهرآوران در زمان حیات بازی کرده بود و ما نیز قصد داریم به طریقی این یادبود را گرامی داریم. بعد از سریال ما او در سریال ساخت ایران ۳ نیز بازی کرد. 

 

این تهیه کننده همچنین بیان داشت: بهنود یخچالی آهنگساز و حمید خزایی نیز تیتراژ پایان این سریال را می خواند.

کاشانی افزود: در حال حاضر نیز مراحل پایانی تدوین را می گذرانیم و تا قسمت ۲۰ پیش رفتیم و به زودی سریال به طور کامل آماده می شود.

به گزارش فارس، مجموعه تلویزیونی «خود خواسته» به تهیه کنندگی مشترک سعید سالارزهی و امیرحسین طالبی کاشانی، در ۳۴ قسمت از شبکه یک سیما پخش می شود.

 

لوکیشن اصلی این سریال در خیابان حجاب بود، همچنین مدرسه در چهارراه سیروس، کلانتری، فرودگاه امام، بیمارستان و صرافی از دیگر لوکیشن های این سریال هستند. 

بازیگران این سریال عبارتنداز: زنده یاد عزت الله مهرآوران، سهیلا گلستانی، محمد نادری، علیرضا استادی، باربد بابایی، ایمان صفا، پاشا جمالی، صبا گرگین پور ، محیا دهقانی، پادینا کیانی، هدیه آزیدهاک، با حضور: حسین پاکدل، علیرضا آرا، آتش تقی پور، اسماعیل محرابی، پیام احمدی نیا، بهزاد رحیم خانی و بیژن بنفشه خواه، میرطاهر مظلومی، با حضور افتخاری ثریا قاسمی، با معرفی محمد صدیقی مهر.

 

به گزارش فارس، «خودخواسته» به نویسندگی امیرعلی نبویان، علی دادرس، بهار نوروز پور،  آناهیتا خواجه پور سریال کمدی معمایی است و طنز صرف نیست و داستانی شیرین دارد./فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: