صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 February 03
کد خبر: ۱۲۰۵۶۸

بیت‌ کوین در روندی نزولی قرار دارد؟

 ویلی‌وو گفت: معیارهای زنجیره‌ای نشان می‌دهد با وجود ترس حاکم در بازار بیت‌ کوین در روندی نزولی قرار ندارد.

به گزارش راهبرد معاصر ویلی‌وو، تحلیلگر ارشد بیت‌کوین گفت: بدون شک مردم از ریزش می‌ترسند و بازار در محدوده ترس بیش از حد قرار دارد اما به نظرم فرصتی برای خرید است.

 ویلی‌وو در پادکست what bitcoin did در رابطه با بازار گفت: معیارهای زنجیره‌ای نشان می‌دهد با وجود ترس حاکم در بازار بیت‌کوین در روندی نزولی ندارد.

این کارشناس با اشاره به معیارهایی مانند تعداد دارندگان بلندمدت بیت‌کوین و دامیننس این ارز گفت: بازار در اصلاح به سر می‌برد اما هر ریزشی نوعی فرصت خرید است.

«از لحاظ داده‌های زنجیره‌ای بازار در روند نزولی قرار ندارد. درست است که ما در اوج ترس هستیم اما ریزش اخیر فرصتی برای خرید است.»

این کارشناس عقیده دارد مقایسه بازار با سال ۲۰۱۸ یک مقایسه اشتباه است و ریزش تا ۲۰ هزار دلار زیاد محتمل نیست.

وو معاملات آتی را یکی از دلایل اصلی زیرش بازار می‌داد و احتمال می‌دهد بازار تا چند ماه روندی رنج داشته باشد.

این کارشناس عقیده دارد در چند سال گذشته شکل و ماهیت بازار تغییر کرده و سرمایه‌گذاری‌های نهادی روی بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال بسیار افزایش پیدا کرده است.

«شاید به دلیل روانه شدن سرمایه‌گذارهای سنتی به سمت بازار همستگی کریپتو ک بورس آمریکا بیشتر شده است.»

این کارشناس گفت: در بین سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰ سرمایه‌گذاران انباشت زیادی کردند و بیت‌کوین‎های زیادی برای بلندمدت خریده شد اما ما تاثیر خرید را در کوتاه‌مدت مشاهده نکردیم چون قیمت توسط معامله‌‌گران آتی تعیین می‌شد.

ویلی‌وو افزایش هلدرهای بلندمدت و خریدهای سنگین در محدوده ۳۲ هزار دلار را یکی از مهم‌ترین دلایل صعودی ماندن بازار دانست.

«بسیاری از سرمایه‌گذاران بیت‌کوین بیش از ۵ ماه است که هولدر هستند و میانگین قیمت خرید این سرمایه‌گذاران محدوده ۴۰ هزار دلار است. من فکر می‌کنم این سرمایه‌گذاران حاضر نمی‌شوند با ضرر دارایی خود را بفروشند.»

به عقیده این کارشناس یکی از دلایل دیگر ریزش بازار تازه‌واردان بودند و بعد از اندکی ضرر ترسیدند و سکه‌های خود را فروختند./تجارت نیوز

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: