صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۵۳ - ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 February 09
کد خبر: ۱۲۱۶۲۰

صندوق «پالایشی یکم» چقدر سود تقسیم کرد؟

صندوق سرمایه‌گذاری پالایشی یکم با نماد پالایش که دومین صندوق ETF واگذار شده توسط دولت است، مطابق اطلاعیه منتشره در سامانه کدال مجمع صندوق خود را برگزار و اقدام به تقسیم سود کرد.

به گزارش راهبرد معاصر صندوق سرمایه‌گذاری پالایشی یکم با نماد پالایش که دومین صندوق ETF واگذار شده توسط دولت است، مطابق اطلاعیه منتشره در سامانه کدال مجمع صندوق خود را برگزار و اقدام به تقسیم سود کرد.

بر این اساس، سود واحدهای صندوق پالایش یکم مشخص شد بر این اساس، مجمع صندوق پالایشی یکم امروز در نخستین مجمع خود ۶۰۰ تومان به ازای هر واحد سرمایه گذاری سود تعیین کرد.

سازمان بورس اعلام کرد: سرمایه گذارانی که در پذیره نویسی۳ میلیون تومانی شرکت کرده اند ۱۸۰ هزار تومان و کسانی که ۵ میلیون تومان واحد خریداری کرده اند ۳۰۰ هزار تومان طی روزهای آینده به حسابشان واریز خواهد شد.

این تقسیم سود طبق بند ۱۹ اساسنامه این نهاد مالی انجام می‌شود و مقرر شده که سود دارندگان واحدهای سرمایه گذاری «پالایشی یکم» تا آخر بهمن از طریق سامانه سجام واریز شود.

گفتنی است، طبق اطلاعیه منتشر شده در سامانه کدال «صندوق سرمایه­ گذاری پالایشی یکم» از کلیه دارندگان واحدهای ممتاز، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحبان واحدهای ممتاز و همچنین نماینده و یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرده بود که در جلسه مجمع که در ساعت ۱۶ امروز چهارشنبه مورخ۲۰ بهمن ماه تشکیل شد، شرکت کنند.

دستور این جلسه، تصمیم‌گیری در مورد پرداخت سود به سرمایه‌گذاران از محل سودهای تقسیمی دریافت شده سهام موجود در پورتفوی صندوق بود.

پرتفوی صندوق پالایشی یکم متشکل از سهام چهار شرکت شامل سهام پالایشگاه ­های تهران، تبریز، اصفهان و بندر عباس است، به طوری که این شرکت‌ها مطابق با آخرین صورت­ های مالی منتشره در سامانه کدال در سال مالی قبل عملکرد مناسبی داشته‌­اند./همشهری

برچسب ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: