صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - 2018 December 04
کد خبر: ۱۲۱۸

شکایت شورای نگهبان از محمود صادقی

جمالی سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت: پرونده شکایت شورای نگهبان ازمحمود صادقی ماینده مردم تهران در نشست این هیئت مطرح شد.
به گزارش "راهبرد معاصر"؛  محمدجواد جمالی سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی درحاشیه جلسه علنی امروز(سه‌شنبه، 13 آذر) پارلمان با اشاره بهجزئیات آخرین نشست اینهیئت، در جمع خبرنگاران، گفت: پرونده شکایت شورای نگهبان ازمحمود صادقینماینده مردم تهران در این جلسه مطرح شد.

وی افزود: قوه‌قضائیه نیز از هیئت نظارت درخواست کرده بود تا 11 شکایت از محمود صادقیرا در هیئت نظارت، بررسی و اعضا نظرشان را اعلام کنند. بنابرایناعضا در مورد 10 شکایت،همان نظر قبلی خود را ارائه کردند و به قوه‌قضائیه ارجاع شد، اما در مورد شکایت شورای نگهبان قرار شد در جلسه‌ای با حضور آقای صادقی،موضوع بررسی شود.


سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس تصریح کرد: شورای نگهبان در مورد ادعای محمود صادقی مبنی بر اینکه برخی افراد در پرونده‌های این شورا اِعمال نظر می‌کنند، شکایتی را به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارائه کرده بود،؛ لذا هیئت این موضوع را در جلسه آتی بررسی خواهد کرد تا مشخص شود که ادعای مذکور در حوزه وظایف نمایندگی بوده یا خیر.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: