صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۲:۰۶
  • چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
  • Wednesday 17 August 2022
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 February 13
کد خبر: ۱۲۱۹۸۵

ژست‌های عجیب شهاب حسینی در جشنواره فیلم فجر+ عکس

عکس‌های زیر از شهاب حسینی در اختتامیه جشنواره فجر منتشر شده است.

به گزارش راهبرد معاصر، انتخاب شهاب حسینی در میان داوران باواکنش‌های متفاوتی روبرو شد. با انتخاب شهاب حسینی در میان داوران، مسعود کیمیایی از جشنواره کناره گیری کرد. با انتشار نامزدها، اما باز هم نام شهاب حسینی روی زبان‌ها افتاده. عده‌ای از نقش ویژه او در بودن یا نبودن افراد گفتند. شهاب حسینی هیچ واکنشی به مجموعه این اتفاقات نشان نداده است. عکس‌های زیر از شهاب حسینی در اختتامیه جشنواره فجر منتشر شده است.



بسیاری با یادآوری اتفاقات جشنواره جنجالی سال ۹۸، به انتخاب شهاب حسینی و حضور او در جمع داوران واکنش نشان دادند، اما مهم‌ترین این واکنش‌ها از سوی سینماگر صاحب‌نام ایرانی، مسعود کیمیایی بود. کارگردانی که دو سال قبل به دلیل تحریم جشنواره فجر، مورد انتقاد شدید شهاب حسینی قرار گرفت و حالا در جواب آن صحبت‌های شهاب حسینی، کیمیایی حاضر نشد کارگردانی‌اش را به داوری او بگذارد و از جشنواره کناره گرفت.



با انتشار نامزدها، اما باز هم نام شهاب حسینی روی زبان‌ها افتاده. عده‌ای از نقش ویژه او در بودن یا نبودن افراد گفتند، و انواع شایعات و حرف و حدیث‌ها در مورد او و جلسات داوران به گوش رسید. فعلا، اما شهاب حسینی هیچ واکنشی به مجموعه این اتفاقات نشان نداده است. گروهی حضور او در جمع داوران مخصوصا در توجه به چند چهره تازه را موثر و مفید می‌دانند، و عده‌ای نبودن چند بازی شاخص امسال را به او مرتبط می‌دانند. با هر نگاهی، اما شهاب حسینی از چهره‌های اصلی جشنواره چهلم بوده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: