صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 February 23
کد خبر: ۱۲۳۵۰۰

تاکتیک جدید استقلال در دیدار امروز مقابل فجر سپاسی

به نظر می‌رسد مربی استقلال؛فرهاد مجیدی برای دیدار امروز تیمش مقابل فجر سپاسی مجبور است تاکتیک مورد علاقه اش را تغییر دهد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ استقلال امروز باید در ورزشگاه آزادی به مصاف فجرسپاسی برود و دیدار هفته نوزدهمش را برگزار کند. این تیم که پیش از این از ۱۸ بازی با ۴۴ امتیاز صدرنشین است روی کاغذ روز چندان راحتی نخواهد داشت، چون ۲ مهره کلیدی اش را در اختیار ندارد.

 

بعد از مدت‌ها کش و قوس مشخص شد که محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی ۲ مهره اصلی استقلال در قلب خط دفاعی به دلیل آنکه زمان اعزام به سربازی شان رسیده، در دیدار امروز غائب خواهند بود. از طرفی، فرهاد مجیدی پیش از قطعی شدن این موضوع، وریا غفوری، کاپیتان استقلال را هم در اختیار کمیته انضباطی باشگاه گذاشته تا رسما ۳ بازیکن خط دفاعی را نداشته باشد.


به این ترتیب، محتمل است که سرمربی استقلال در دیدار امشب تیمش دست به تغییر تاکتیکی بزند. فرهاد که پیش از این علاقه زیادی به استفاده از ۳ دفاع میانی داشت حالا رسما دستش برای استفاده از چنین سیستمی بسته است. او دو مدافع میانی اصلی اش را ندارد و در نیم فصل هم با جدایی عارف آقاسی دیگر مدافع وسطش موافقت کرده است. در نتیجه با توجه به کامل خوب نشدن عارف غلامی، فرهاد فقط محمد دانشگر و روزبه چشمی را برای بازی در پست دفاع میانی خواهد داشت. به این ترتیب احتمال می‌رود که او مجبور شود این دو را در قلب خط دفاعی به کار بگیرد و در کنارشان از صالح حردانی و ابوالفضل جلالی استفاده کند.

 

البته شاید اگر سرمربی استقلال اصرار زیادی روی استفاده از سه مدافع داشته باشد جلالی را به عنوان مدافع وسط در کنار چشمی و دانشگر بازی دهد و جعفر سلمانی را به عنوان مدافع – هافبک سمت چپ به زمین بفرستد.

 

دیدار استقلال و فجرسپاسی امروز ساعت ۱۹ برگزار می‌شود./ فرارو

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: