صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۶:۲۶
  • چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲
  • Wednesday 24 May 2023
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۶ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 07
کد خبر: ۱۲۵۱۸۰

بازیگر مشهور سریال گاندو در کربلا + عکس

سارا منجزی پور به مناسبت تولد امام حسین علی السلام عکسی در اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش راهبرد معاصر، سارا منجزی پور متولد 6 مهر 1361 در اهواز است. سارا منجزی پور با بازی در سریال گاندو درخشید. سارا منجزی پور بازیگر ایرانی است. سارا منجزی پور توسط محمدرضا شریفی نیا وارد دنیای بازیگری شده‌است.سارا منجزی پور ازدواج نکرده و مجرد است.


نام و نام خانوادگی: سارا منجزی پور


زمینه فعالیت: سینما، تلویزیون

تولد: ۶ مهر ۱۳۶۱ - ۲۸ سپتامبر ۱۹۸۲ ‌

محل تولد: اهواز، ایران

ملیت : ایرانی

پیشه : بازیگر

مدرک تحصیلی : لیسانس معماری

سارا منجزی پور



بیوگرافی سارا منجزی پور

سارا منجزی پور (زاده ۶ مهر ۱۳۶۱ - اهواز) بازیگری ایرانی است. وی فارغ‌التحصیل رشته معماری است و فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۹۰ با فیلم خنده در باران آغاز کرد. او توسط محمدرضا شریفی نیا وارد دنیای بازیگری شده‌است.

سارا منجزی یک بازیگر خوش چهره است که به ظاهرش اهمیت می دهد و در کنار زیبایی، سلامت هم بسیار برایش مهم است.سارا منجزی از آن دسته بازیگرانی است که معتقد است وقتی به عنوان یک چهره شناخته می شوی دیگر اوضاعت فرق میکند و باید بیش از دیگران به خودت اهمیت دهی و آراسته باشی.

مهم تر از همه اینها باید اندام متناسب و سالمی داشته باشی تا بتوانی برای نقش های مختلف انتخاب شوی. کاری که به قول خودش همه حرفه ای های دنیا انجام می دهند. سارا منجزی اصول خاصی برای زندگی اش دارد. به تغذیه اش اهمیت می دهد، ورزش می کند و به پوست صورتش می رسد. برای آنکه از رازهای زیبایی او باخبر شوید، گفتگوی ما با این دختر خوش اخلاق را بخوانید و البته به توصیه های مفیدش عمل کنید.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: